تاریخ: ۱۸ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۰۰
بازدید: ۱۱۸
کد خبر: ۱۱۶۱۰۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
سرپرست اداره صمت نهاوند خبر داد:

پلمب ۱۵ واحد صنفی متخلف در نهاوند

می متالز - سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نهاوند گفت: ۳۵۰ اخطار کتبی به اصناف نهاوند به علت عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی داده‌ و ۱۵ واحد صنفی نیز پلمب شده است.
پلمب ۱۵ واحد صنفی متخلف در نهاوند

به گزارش می متالز، نقی کاکاوند، با بیان اینکه تیم‌های گشت سیار در سطح بازار و اصناف نهاوند فعال هستند، افزود: این گشت‌ها از بازرسان اتاق اصناف، اماکن، شبکه بهداشت و درمان، تعزیرات و اداره صمت هستند که در سطح شهرستان فعال بوده و به مغازه‌داران و اصناف سطح شهرستان در زمینه رعایت دستورات بهداشتی تذکرات لازم را ارائه می‌ دهند.

وی بیان کرد: در حدود دو هفته اخیر که شیوع کروناویروس شدت گرفته، ۳۵۰ تذکر کتبی و ۴۰۰ اخطار شفاهی به اصناف نهاوند داده‌شده است.

کاکاوند با اشاره به اینکه در این مدت ۱۵ واحد صنفی نیز پلمب شده‌ است، ادامه داد: این بازرسی‌ها برای رعایت موارد بهداشتی و حفظ سلامت شهروندان ادامه خواهد داشت و در این مدت ۱۶ راننده متخلف نیز که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکردند، شامل جریمه، انتقال وسیله به پارکینگ و معرفی به پلیس اماکن شده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دو مغازه گل‌فروشی نیز دستورالعمل ها را رعایت نکردند به تعزیرات معرفی شدند، گفت: برای حفظ سلامت مردم با کسی تعارف نداریم و همه اصناف ملزم به استفاده از ماسک هستند و در صورت مشاهده با متخلفان برخورد می‌شود.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نهاوند در پایان با بیان اینکه مردم در این مدت می‌توانند کمک بزرگی به ما بکنند، اعلام کرد: سامانه ۱۲۴ در خدمت همشهریان است و به شکایت‌ها رسیدگی می‌شود.

عناوین برگزیده