تاریخ: ۱۷ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۰۲:۵۲
بازدید: ۱۵۳۰
کد خبر: ۱۱۶۱۰۶
سرویس خبر : آهن و فولاد

آگهی جذب سرمایه انسانی شرکت فولاد بوتیای ایرانیان (سهامی خاص)

می متالز - شرکت فولاد بوتیای ایرانیان (سهامی خاص) زیر مجموعه شرکت مادر تخصصی توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه بمنظور تامین بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز خود به تعداد 420 نفر جهت خدمت در مجتمع فولاد بوتیای ایرانیان واقع در کیلومتر 27 کمربندی امام رضا (ع) از بین واجدین شرایط مرد در مقاطع تحصیلی دیپلم، کاردانی، کارشناسی از طریق برگزاری آزمون استخدامی کتبی (عمومی و تخصصی) و کسب نمره حد نصاب لازم، به صورت قرارداد موقت طبق قوانین کار و تأمین اجتماعی اقدام به جذب نیرو می نماید.
آگهی جذب سرمایه انسانی شرکت فولاد بوتیای ایرانیان (سهامی خاص)

به گزارش می متالز، متقاضیان مقطع کارشناسی می بایست بومی استان کرمان و مقاطع کاردانی و دیپلم بومی یکی از توابع شهرستان کرمان باشند .
لازم بذکر است کلیه مراحل آزمون تا مرحله معرفی به شرکت فولاد بوتیای ایرانیان، توسط دانشگاه / مجری برگزاری آزمون انجام می پذیرد .
داوطلبان واجد شرایط می¬توانند برای ثبت نام به پایگاه اینترنتی www.karasa.ir مراجعه نموده و پس از مطالعه دقیق از تاریخ 1399/04/16 تا پایان روز یکشنبه مورخ 1399/04/29 نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

الف) شرایط عمومی:
1. تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران
2. تدین به دین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مطرح در قانون اساسی.
3. نداشتن سوء پیشینه کیفری که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی شده باشد.
4. عدم اعتیاد به مواد مخدر به تأیید مراجع ذیصلاح.
5. داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی دائمی یا معافیت دائم
6. داشتن تندرستی و توانایی کامل جسمی و روانی جهت انجام فعالیت¬های شغلی طبق تأیید مراجع پزشکی معتبر شرکت.
ب )شرایط اختصاصی استخدام:
1. سطح تحصیلی، گرایش و تعداد مورد نیاز:

جدول (1) رشته ها و گرایش های تحصیلی مورد نیاز در مقطع دیپلم
ردیف رشته های تحصیلی گرایش جنسیت محل کار
1 دیپلم کلیه گرایش ها مرد مجتمع

جدول (2) رشته ها و گرایش های تحصیلی مورد نیاز در مقطع فوق دیپلم
ردیف رشته های تحصیلی گرایش جنسیت محل کار
1 مکانیک کلیه گرایش ها مرد مجتمع
2 برق کلیه گرایش ها مرد مجتمع
3 متالورژی / مواد کلیه گرایش ها مرد مجتمع
4 شیمی آزمایشگاهی مرد مجتمع
جدول(3) رشته ها و گرایش های تحصیلی مورد نیاز در مقطع کارشناسی
ردیف رشته های تحصیلی گرایش جنسیت محل کار
1 برق قدرت مرد مجتمع
2 برق الکترونیک/ابزار دقیق مرد مجتمع
3 مکانیک /مکانیک/جامدات/سیالات/تاسیساتساخت و تولید مرد مجتمع
6 صنایع کلیه گرایش ها مرد مجتمع
7 مدیریت صنعتی — مرد مجتمع
8 حسابداری کلیه گرایش ها مرد مجتمع
9 مدیریت بازرگانی — مرد مجتمع
10 ایمنی صنعتی مهندسی صنایع با گرایش ایمنی صنعتی-کارشناس ایمنی و بهداشت ایمنی مرد مجتمع
11 متالورژی / مواد ریخته گری-تولید آهن و فولاد-متالورژی ومواد-متالورژی صنعتی مرد مجتمع
12 شیمی تجزیه / کاربردی مرد مجتمع

جدول(4) رشته ها و گرایش های تحصیلی مورد نیاز در مقطع کارشناسی ارشد
ردیف رشته های تحصیلی گرایش جنسیت محل کار
1 متالورژی / مواد ریخته گری- شناسایی و انتخاب مواد مهندسی مرد مجتمع
2 شیمی تجزیه / کاربردی مرد مجتمع
2. شرایط سنی
– حداکثر سن قابل قبول برای داوطلبان دیپلم 25 سال (متولدین 74/04/16) کاردانی 27 سال (متولدین 72/04/16) کارشناسی و بالاتر 32 سال (متولدین 67/04/16) می باشد.

تذکر: ملاک عمل برای محاسبه تاریخ فارغ التحصیلی، معافیت دائم و پایان خدمت نظام وظیفه و محاسبه سن داوطلبان اولین روز ثبت نام (99/04/16) می باشد.

– موارد زیر به شرط ارائه تأییدیه معتبر از مراجع ذیصلاح به حداکثر سن افزوده می شود:

1- مدت زمان انجام خدمت سربازی (حداکثر به مدت 24 ماه) به حداکثر سن مجاز افزوده خواهد شد.
2- مدت زمان سابقه کار مرتبط در شرکت¬های پیمانکاری طرف قرارداد شرکت فولاد بوتیای ایرانیان (مطابق جدول 5) که به تأیید سازمان تأمین اجتماعی رسیده باشد به حداکثر سن مجاز افزوده خواهد شد مشروط بر اینکه سن متقاضی دیپلم از 35 ، فوق دیپلم از 37 و لیسانس از 42 سال بیشتر نباشد.
3- فرزندان معزز شهدا و فرزندان جانبازان بالای 50 درصد از شرط سنی یک سال بیشتر بهره مند می گردند .

جدول(5) لیست شرکت¬های پیمانکاری طرف قرارداد شرکت فولاد بوتیای ایرانیان
گسترش و نوسازی صنایع ایرانیان مانا معیار صنعت خاورمیانه
انرژی سازان تکین شرکت انتقال برق بوتیا نیرو
فکور مغناطیس اسپادانا فرآیند سازان صنعت پاژ
لیان صنعت صنعتگران شریف فارس
امداد صنعت کویر ارکان سازه قرن
توان رسانا آذر گسترش خاوران
پیمانکاری تیزهوش پیمانکاری ظفررسانا

تذکر: در صورتیکه در شرکت های پیمانکاری طرف قرارداد مستقر در مجتمع فولاد بوتیای ایرانیان خدمت نموده اید که به غیر از شرکت های پیمانکاری در جدول فوق( جدول 5) باشد، جهت بررسی با در دست داشتن سوابق بیمه ای تایید شده سازمان تامین اجتماعی و قرارداد کار شرکت پیمانکاری مربوطه به بخش جذب و استخدام سرمایه انسانی شرکت فولاد بوتیای ایرانیان (به آدرس: کرمان- بلوار جمهوری اسلامی- سه راه حمزه- ساختمان بانک پاسارگاد- طبقه ششم- واحد 602) مراجعه فرمایید.

ج) سایر شرایط:
1- برای متقاضیان استخدام در مقاطع دیپلم و فوق دیپلم به افرادی بومی اطلاق می گردد که دارای یکی از شرایط زیر باشند:
1-1- محل سکونت متقاضی، پدر یا مادر در یکی از توابع شهرستان کرمان باشد. (اجاره نامه معتبر با سابقه حداقل 3 ساله یا سند محضری)
1-2- محل تولد / صدور شناسنامه فرد متقاضی یا همسر متقاضی یکی از توابع شهرستان کرمان باشد.
1-3- طی نمودن حداقل دو مقطع تحصیلی از مقاطع تحصیلی (ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان) فرد متقاضی در یکی از توابع شهرستان کرمان باشد.
1-4- فرزندان پرسنل نیروهای مسلح در صورتی که 3 سال از سنوات تحصیلی آن ها اعم از ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان در یکی از توابع شهرستان کرمان باشد.
2- برای متقاضیان استخدام در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به افرادی بومی اطلاق می گردد که دارای یکی از شرایط زیر باشند:
2-1- محل سکونت متقاضی، پدر یا مادر، در یکی از شهرستان های استان کرمان باشد.( اجاره نامه معتبر با سابقه حداقل 3 ساله یا سند محضری)
2-2- محل تولد / صدور شناسنامه فرد متقاضی یا همسر متقاضی یکی از شهرستان های استان کرمان باشد.
2-3- طی نمودن حداقل دو مقطع تحصیلی از مقاطع تحصیلی (ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان) فرد متقاضی در یکی از شهرستان های استان کرمان باشد
2-4- فرزندان پرسنل نیروهای مسلح در صورتی که 3 سال از سنوات تحصیلی آن ها اعم از ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان در یکی از شهرستان های استان کرمان باشد.
3- شاغلان فعلی در شرکت هلدینگ میدکو و شرکتهای تابعه آن حق حضور در آزمون را ندارند.
4- افرادی که به هر نحو قبلا در شرکت پذیرفته شده و خاتمه کار یا ترک کار نموده اند حق ثبت نام ندارند.
5- متقاضیانی که قبلأ در آزمون¬های جذب نیروی شرکت فولاد بوتیای ایرانیان شرکت نموده و پذیرفته نشده اند در صورت تمایل و داشتن شرایط لازم بایستی مطابق مفاد این اطلاعیه مجددأ ثبت نام و در این آزمون شرکت نمایند و هیچ تقاضای دیگری معتبر نخواهد بود.
6- افرادی که اعضاء درجه یک خانواده آنان در شرکت مشغول بکار می باشند مجاز به ثبت نام نمی باشند. ( فرزند، پدر، مادر، برادر، خواهرو همسر)
7- تعیین شغل و واحد سازمانی متقاضیان، بنا به تشخیص شرکت فولاد بوتیای ایرانیان می باشد.
8- پذیرفته شدگان نهایی، تابع آیین نامه استخدامی شرکت میدکو ، قانون کار و تامین اجتماعی خواهند بود و نحوه همکاری به صورت قرارداد موقت می باشد.
9- پذیرفته شدگان نهایی در طی دوره آزمایشی سه ماهه، مورد ارزیابی قرار گرفته و در صورت رضایت از عملکرد ایشان ادامه همکاری وجود خواهد داشت و در غیر اینصورت بدون هیچ گونه قید و شرط و با رعایت مفاد قانون کار، به خدمت آنان پایان داده خواهد شد.
10- شرکت فولاد بوتیای ایرانیان هیچگونه تعهدی در قبال اسکان پذیرفته شدگان نخواهد داشت.
11- شرکت فولاد بوتیای ایرانیان سرویس ایاب و ذهاب برای برای هیچ یک از شهرستان های مجاور ندارد و سرویس دهی در شعاع ترانسپورت تعیین شده توسط شرکت صورت می پذیرد.
12- معاینات پزشکی و آزمون¬های سلامت و توانایی جسمانی و روانی برای فعالیت در محیط ¬های صنعتی و مشاغل مورد نیاز صورت می¬پذیرد. لذا عدم موفقیت در این مرحله به منزله منتفی شدن فرآیند جذب می-باشد.
13- با توجه به این¬که پذیرش افراد برای مشاغل مورد نظر با مشخصات و تحصیلات اعلام شده می¬باشد. لذا پذیرفته شدگان نهایی می¬بایست صرفأ با شرایط و مدارک تحصیلی پذیرش شده به کار در شرکت مشغول گردند. و هیچ¬گونه مدرک تحصیلی بالاتر از شرایط اعلام شده و پذیرش شده قابل قبول و اعمال نمی¬باشد.
توضیح: متقاضیانی که در هر مرحله اثبات گردد که دارای مدارک تحصیلی بالاتری به هنگام شرکت در آزمون بوده اند به خدمت آنان خاتمه داده خواهد شد.
14- از پذیرفته شدگان نهایی تعهد و ضمانت نامه معتبر مبنی بر ادامه خدمت در شرکت فولاد بوتیای ایرانیان مادامی که شرکت به خدمات ایشان نیاز دارد اخذ میگردد.
15- در شرایط یکسان بومیان مناطق همجوار مجتمع ، فرزندان معزز شهدا و فرزندان جانبازان بالای 50 درصد دارای اولویت جذب می باشند.

با توجه به شرایط اضطراری شیوع کرونا در کشور انجام کلیه مراحل برگزاری آزمون استخدامی،اعلام نتایج و مراحل دعوت بکار در زمان های مجاز اعلام شده توسط شرکت انجام خواهد شد.
د) نحوه ثبت نام و ارسال مدارک:
داوطلبان از تاریخ درج آگهی حداکثر تا پایان روز یکشنبه مورخ 1399/04/29مهلت دارند تا با مطالعه دقیق آگهی و شرایط مندرج در آن، در پایگاه اینترنتی اعلام شده فرم ثبت نام را تکمیل و مدارک زیر را بارگذاری نمایند:

. فایل اسکن شده عکس داوطلب 4*3 با زمینه سفید.
. فایل اسکن شده آخرین مدرک تحصیلی منطبق با جدول فوق. (مدرک تحصیلی باید دارای معدل باشد)
. فایل اسکن شده پشت و روی کارت ملی.
. اسکن صفحه اول شناسنامه
. اسکن پشت و روی کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا معافیت دائم
. مدرک بومی بودن
. اسکن رزومه کاری ( به صورت فایل pdf)
. سوابق و بیمه به تایید سازمان تأمین اجتماعی(مرتبط در شرکت¬های پیمانکاری طرف قرارداد شرکت فولاد بوتیای ایرانیان)
. اسکن مدارک مخصوص خانواده معزز شهدا و جانبازان بالای 50 درصد
*متقاضی برای اثبات بومی بودن باید با توجه به انتخاب گزینه، صفحه اول شناسنامه خود ، یا همسر و جهت اثبات محل سکونت سند محضری منزل و یا ( اجاره نامه معتبرحداقل سه ساله) را اسکن و ارسال نماید.

توضیح 1:
اسکن کلیه مدارک می¬بایست با فرمت jpg با حجم 40 کیلوبایت جهت عکس و 100 کیلوبایت جهت مدارک دیگر ذخیره شود.
تذکر: لازم به توضیح است مدت زمان فوق به هیچ عنوان تمدید نمی¬گردد و متقاضیان باید در مدت زمان اعلام شده نسبت به ثبت نام اقدام نموده و از موکول نمودن ثبت نام به روزهای پایانی خودداری نمایند.
متقاضیان شرکت در آزمون می¬بایست پس از ثبت نام کد پیگیری خود را یادداشت نموده و تاپایان مراحل استخدام نزد خود نگهداری نمایند. به ثبت نام با مدارک ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و هیچ گونه مسئولیتی متوجه شرکت نخواهد بود.
داوطلبان باید پس از ثبت نام و دریافت کد پیگیری، مجدد به سایت مذکور مراجعه کرده با ورود کد پیگیری از وضعیت ثبت نام نهایی خود مطلع شوند و جهت چاپ صفحه تاییدیه نهایی(تایید شده) ثبت نام خود اقدام نمایند.
توضیح2:
لازم است داوطلبان گرامی در تکمیل اطلاعات دقت نمایند. مسئولیت درستی اطلاعات وارد شده به عهده داوطلب بوده و مدارک و مستندات مورد نیاز در این اطلاعیه ملاک عمل قرار خواهد گرفت. صدور کارت شرکت در آزمون به منزله تأیید اطلاعات ارسالی نمی باشد و مدارک داوطلبان بعد از آزمون بررسی خواهد شد و چنانچه در هر زمان محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است از انجام مراحل بعدی محروم و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد و در صورت شروع به کار از ادامه اشتغال وی جلوگیری به عمل خواهد آمد و قرارداد وی فسخ خواهد شد.

توضیح3:
هر فرد تنها حق ثبت نام و شرکت در آزمون یک مقطع و یک گرایش را دارد.
توضیح 4:
در کلیه مراحل ممکن است در صورت نیاز به صورت پیامک / تماس به متقاضیان اطلاع رسانی صورت پذیرد لذا لازم است در اعلام اطلاعات و شماره تلفن تماس خود دقت کافی مبذول گردد .
زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون:
· آزمون در شهر کرمان برگزار خواهد گردید.
· دریافت کارت ورود به جلسه و زمان برگزاری آزمون از طریق سایت karasa.ir اعلام می گردد.

مواد آزمون:
1- آزمون به صورت چهار گزینه ای و با احتساب نمره منفی برای پاسخ¬های نادرست برگزار می¬گردد.
2- آزمون کلیه مقاطع تحصیلی شامل 40 سؤال عمومی و 50 سؤال تخصصی می¬باشد. سؤالات عمومی شامل معارف اسلامی، زبان و ادبیات فارسی، زبان انگلیسی ، هوش و استعداد تحصیلی و فناوری اطلاعات می¬باشد و سؤالات تخصصی شامل دروس تخصصی رشته تحصیلی مورد نظر خواهد بود.

توضیح:
اقلیت های دینی ا ز پاسخگویی به سؤالات معارف اسلامی معاف می¬باشند و امتیاز آن در سایر مواد آزمون توزیع می¬شود.

اعلام نتایج آزمون:
نتایج مرحله اول آزمون در پایگاه اینترنتی karasa.ir متعاقبأ اعلام خواهد شد.

تذکر: درصورت بروز هرگونه مشکل در ثبت نام اینترنتی، داوطلب موظف است مراتب را از طریق شماره تلفن های 66530043-021 و 66560465-021 اعلام نماید.

کافی نت آنلاین
محل ثبت نام: زرند، خیابان فلسطین، رو به روی بانک صادرات، پاساژ زمرد، طبقه پایین، آنلاین

034-33439998
CNonline@

عناوین برگزیده