تاریخ: ۱۹ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۳:۰۶
بازدید: ۳۱۷
کد خبر: ۱۱۶۱۱۲
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

همه تلاش مجموعه گهرزمین باید به سمت ابتکار و توانایی های موجود برود/ تولید گندله خام توسط گندله سازی گهرزمین در ماه جاری

می متالز - صبح امروز در جلسه ای که بعد از بازدید میدانی آقای علی اکبر پوریانی مدیر عامل گهرزمین با همراهی مدیر معدن و کارشناسان این بخش، مدیرکارگاه دستگاه نظارت کوشا معدن، مدیرعامل جهاد نصر کرمان، رئیس هیئت مدیر شرکت آرمان گهر سیرجان و مدیران کارگاهی تشکیل شد، آقای مهندس پناهی گزارش از اقدامات هفته گذشته بخش معدن و پیمانکار ارائه داد.
همه تلاش مجموعه گهرزمین باید به سمت ابتکار و توانایی های موجود برود/ تولید گندله خام توسط گندله سازی گهرزمین در ماه جاری

به گزارش می متالز، سپس نماینده شرکت کوشا معدن در رابطه با طرح استخراج 20 میلیون تن سنگ آهن و الزامات مرتبط که افزایش تعداد ماشین آلات معدن بیشترین سهم آن را دارا می باشد، گزارشی ارائه و پس از آن بررسی های لازم در جلسه صورت گرفت.
در ادامه این جلسه، مدیرعامل گهرزمین با اشاره به لزوم افزایش تولید در سایه حفظ شرایط کیفی فعالیتها از تلاش و فداکاری‌های چشمگیر و تحسین ‌برانگیز همه واحدهای امور معدن با وجود مشکلات مختلف تقدیر و تشکر کرد.
وی با تاکید به پیمانکار معدن برای کار و تلاش دوچندان همراه با برنامه ریزی برای خرید ماشین آلات معدنی جدید، افزایش ضریب دسترسی ناوگان موجود را یک اصل مهم دانست.
پوریانی در ادامه عنوان کرد: با توجه به اهداف استراتژیک شرکت برای توسعه واحدهای مختلف تولیدی و توان اشتغالزایی در راستای تحقق این امر، برداشتن گام‌های جدی مدیران ارشد شرکت برای افزایش مجوز بهره برداری از معدن همراه با ایجاد ساختارهای زیربنایی برای طرح های توسعه ای معدن، امری لازم و ضروری است.

مدیرعامل گهرزمین با اشاره به کسب رکوردهای قابل تقدیر در سال های گذشته افزود: این توانایی و ابتکار در مجموعه امور معدن و همچنین در شرکت گهرزمین وجود دارد، پس همه تلاش مجموعه گهرزمین باید به سمت ابتکار و توانایی های موجود برود.
در ادامه، مدیر پروژه پیمانکار بعد از ارائه خلاصه گزارش مدیرعامل جهاد نصر کرمان، در زمینه برنامه زمانبندی کارگاه آرمان گهر سیرجان برای تناژ باطله برداری و استخراج سنگ آهن مورد انتظار کارفرما و تقویت ناوگان ماشین آلات معدنی، مطالبی را ارائه نمود و گفت: تعدیل قراردادهای پیمانکاران جزء این شرکت یکی از اقداماتی است که برای افزایش بخشی از تولید معدن انجام می شود.
در ادامه، مدیرعامل گهرزمین از پروژه گندله سازی این شرکت بازدید و از نزدیک در جریان امور راه اندازی این پروژه قرار گرفت.
مهندس حسن امین زاده مدیر پروژه گندله سازی گهرزمین در این بازدید عنوان کرد: خوشبختانه راه اندازی تجهیزات خارجی بدون حضور نمایندگان سوپروایزرهای خارجی درحال انجام و تنها دغدغه، مربوط به تابلو های فن های کارخانه (CKD) می باشد و امیدواریم که در راه اندازی آنها نیز بدون حضور سوپروایزر خارجی موفق باشیم.
وی در ادامه گفت: در حال حاضر راه اندازی کارخانه را به ۳ بخش تقسیم نموده ایم.
بخش اول تولید گندله خام است که ان شاءالله در تاریخ ۹۹/۴/۲۳ با تامین ۱۰۰۰ تن کنسانتره از خطوط کنسانتره شرکت، گندله خام را تولید خواهیم کرد.
بخش دوم راه اندازی و تست کامل با بار کوره بدون روشن نمودن مشعل ها خواهد بود که در صورت تامین برق ایمن و پایدار به سایت گندله سازی به میزان ۳۸ مگاوات و تامین فوری لوازم یدکی CKD، وارد بخش سوم که روشن نمودن و خوراک دهی به کوره و تولید محصول گندله است خواهیم شد که در این زمینه نیاز به انتخاب پیمانکار بهره بردار در اسرع وقت می باشد.

منبع: می متالز
عناوین برگزیده