تاریخ: ۱۷ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۵۲
بازدید: ۱۳۵
کد خبر: ۱۱۶۱۲۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
معاون طرح و برنامه وزارت صمت:

برای مناطق کمتر توسعه یافته سند توسعه صنعتی و معدنی آماده کرده‌ایم/ شناسایی فرصت سرمایه گذاری در معادن اولویت است

می متالز - معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: یکی از پتانسیل‌های خوبی که در استان‌ها به صورت ویژه در حال پیگیری است، شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در معادن و صنایع معدنی و فعال‌سازی معادن راکد و احیای آن است که به عنوان یک اولویت در دستور کار قرار دارد.
برای مناطق کمتر توسعه یافته سند توسعه صنعتی و معدنی آماده کرده‌ایم/ شناسایی فرصت سرمایه گذاری در معادن اولویت است

به گزارش می متالز، سعید زرندی در جلسه بررسی اولویت‌بندی سرمایه‌گذاری در معادن و صنایع معدنی مناطق کمتر برخوردار (محروم) گفت: برای 12 استان که جزو مناطق کمتر توسعه یافته محسوب می‌شوند، سند توسعه صنعتی و معدنی آماده کرده‌ایم.

وی افزود: در این سند شش محور لحاظ شده که یکی از مهمترین آنها موضوع اکتشاف و توسعه معادن و صنایع معدنی و فعال‌سازی معادن است.

زرندی تصریح کرد: یکی از پتانسیل‌های خوبی که در این استان‌ها به صورت ویژه در حال پیگیری است، شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در معادن و صنایع معدنی و فعال‌سازی معادن راکد و احیای آن می‌باشد که به عنوان یک اولویت در دستور کار قرار دارد.

معاون طرح و برنامه وزارت صمت تاکید کرد: این سند، با توجه به ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و شرایط خاص هر استان و با همکاری سازمان‌های توسعه‌ای و مدیران استان‌ها اجرایی می‌شود.

زرندی تصریح کرد: این اسناد فصل مشترک اقدامات وزارتخانه و استان‌های کمتر توسعه‌یافته می‌باشد که به جای اقدامات پراکنده و یا اقدامات سلیقه‌ای، بتوان به صورت هدفمند برای این مناطق توسعه را پیگیری کرد.

عناوین برگزیده