تاریخ: ۱۷ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۵۵
بازدید: ۳۴۷
کد خبر: ۱۱۶۱۳۰
سرویس خبر : مسکن و ساختمان
فتاح:

تعهد بنیاد مستضعفان برای حل مشکل مسکن محرومان

می متالز - رئیس بنیاد مستضعفان گفت: این بنیاد می‌تواند زمین، سیمان، میلگرد و کاشی رایگان برای ساخت مسکن در اختیار دولت قرار دهد تا بار دولت در تولید مسکن تا حدودی کاهش یابد.
تعهد بنیاد مستضعفان برای حل مشکل مسکن محرومان

به گزارش می متالز، پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان پس از حضور در نشست کمیسیون اقتصادی، گفت: در جلسه امروز گزارشی از اقدامات انجام گرفته توسط بنیاد مستضعفان ارائه شد؛ در شرایط اقتصادی کنونی بنیاد مستضعفان همراه مجلس شورای اسلامی و دولت خواهد بود تا بتوان بخشی از این مشکلات را ساماندهی کرد.
آقای فتاح با بیان اینکه پیشنهاداتی درباره پرداخت اعتبارات به صورت قرض الحسنه، تامین مسکن محرومان و. در جلسه امروز مطرح شد، افزود: مقرر شد، با همکاری کمیسیون اقتصادی و بنیاد مستضعفان ظرف ۲ هفته طرح‌های مربوط به موضوعات مذکور تدوین شود.
رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه به دنبال توسعه فعالیت‌های بنیاد مستضعفان در زمینه محرومیت زدایی و کمک به معیشت مردم هستیم، اظهار کرد: بنیاد می‌تواند زمین، سیمان، میلگرد و کاشی رایگان را برای ساخت مسکن تامین کند، با تحقق این مهم بار دولت در تولید مسکن تا حدودی کاهش می‌یابد.
فتاح تصریح کرد: اگرچه بنیاد مستضعفان مسئولیت تخصصی در برابر تکمیل پروژه‌های عمرانی ندارد، اما پیشنهاد دادیم، دولت و مجلس با همکاری یکدیگر طرحی تدوین کنند تا این پروژه‌ها با استفاده از ظرفیت بنیاد تکمیل شود.

عناوین برگزیده