تاریخ: ۱۸ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۰۶
بازدید: ۶۲۶
کد خبر: ۱۱۶۱۶۴
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

عرضه رینگ آلومینیوم استایل از تابستان ۹۹

می متالز - شرکت رینگ‌سازی مشهد در کشور در راستای پاسخ به نیاز مشتریان و توسعه سبد محصولات اقدام به طراحی و ارائه محصولی جدید با نام رینگ آلومینیوم استایل کرده است.
عرضه رینگ آلومینیوم استایل از تابستان ۹۹

به گزارش می متالز، از اصلی‌ترین ویژگی‌های این محصول می‌توان به ظاهری کاملا مشابه با رینگ آلومینیوم، کیفیت و استحکام بسیار بالا و قیمت رقابتی اشاره کرد. این تحول جدید در عرصه صنعت رینگ فولادی تابستان سال ۹۹ رونمایی و به بازار عرضه خواهد شد. شرکت رینگ‌سازی مشهد با نام شرکت صنعتی رضا در سال ۱۳۵۲ با هدف تولید رینگ چرخ پیکان آغاز به کار کرده و در حال حاضر با بهره‌گیری از فناوری روز دنیا و کارشناسان متخصص با ظرفیت تولید ۵ میلیون حلقه رینگ مشغول به فعالیت است. 
این شرکت با استفاده از خطوط و امکانات تولیدی متنوع به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده رینگ و رام سعی در افزایش سهم بازار داخل و صادرات محصولات به سایر کشورها را دارد. 
رینگ‌سازی مشهد مجهز به خطوط مختلف تولید رینگ‌های سواری، خط تولید رینگ‌های سنگین (تیوبلس - دوتکه)، خط مدولار رینگ و لاستیک و رام زیر موتور پژو ۴۰۵ و ۲۰۶، خط‌مدولار رینگ و لاستیک و رام در سایت خودروساز (بینالود و تهران)، خطوط رنگ الکتروفروز کاتدی و آزمایشگاه پیشرفته تست رینگ است. ظرفیت تولید این شرکت در رینگ‌های سواری ۴میلیون و ۵۰۰ هزار و رینگ‌های دوتکه سنگین ۳۰۰هزار و رینگ‌های تیوبلس سنگین ۱۵۰هزار در سال  است. این شرکت دارای دو خط رنگ‌آمیزی ۱۰میلیون در سال و خطوط پرس ۶۳۰ تنی و ۵ پرس ۴۰۰ تنی است.
 

عناوین برگزیده