تاریخ: ۱۹ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۱۲
بازدید: ۱۶۵
کد خبر: ۱۱۶۳۶۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس سازمان صمت استان اصفهان خبر داد:

افتتاح سه طرح صنعتی از موادغذایی تا قطعات خودرو در استان اصفهان

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان از افتتاح سه طرح منتخب صنعتی استان اصفهان با حضور معاون طرح و برنامه وزارت صمت خبر داد.
افتتاح سه طرح صنعتی از موادغذایی تا قطعات خودرو در استان اصفهان

به گزارش می متالز، ایرج موفق با اشاره به افتتاح طرح‌های منتخب صنعتی با حضور معاون طرح و برنامه وزارت صمت در استان اصفهان اظهار داشت: امروز (پنج شنبه) نوزدهم تیرماه، با حضور سعید زرندی و هیات همراه، تعدادی از طرح‌های صنعتی استان اصفهان به بهره برداری رسید.

وی افزود: قرار است در نشست تخصصی با حضور معاون طرح و برنامه وزرات صنعت، معدن و تجارت، مشکلات طرح‌های منتخب استان اصفهان در خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان بررسی شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با اعلام اینکه امروز، طرح شرکت شهدینه آران هشت بهشت، با اعتبار بالغ بر ۵۴۰ میلیارد تومان و اشتغال زایی ۳۰۰ نفر توسط ریاست جمهوری به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح می‌شود، تصریح کرد: این شرکت از جمله طرح‌های ملی استان اصفهان است که سال ۱۳۸۹ تأسیس و در جهت تولید محصولات اصلی فروکتوز، شربت فروکتوز، محصولات جانبی گلوتن، روغن و مکمل خوراک دام تولیدی از ذرت با دستگاه‌های به روز دنیا در شهرک صنعتی مورچه خورت احداث شده و امروز به بهره برداری رسید.

وی افزود: پس از آن در شهرک صنعتی مورچه خورت از دو فاز جدید شرکت کیسه طلایی زاینده رود که در تولید کیسه‌های پلی پروپیلین فعال هستند به اعتبار دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

موفق از افتتاح دیگر با حضور معاون طرح و برنامه وزارت صمت در استان اصفهان خبر داد و افزود: امروز از جدیدترین تولیدات قطعات خودروسازی که برای نخستین بار در کشور تولید می‌شود رونمایی شد.

عناوین برگزیده