تاریخ: ۱۹ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۴۵
بازدید: ۲۱۹
کد خبر: ۱۱۶۳۶۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

پنجره واحد الکترونیکی سرمایه گذاری در کرمان رونمایی شد

می متالز - با حضور استاندار کرمان امروز (پنجشنبه) از پنجره واحد الکترونیکی سرمایه گذاری در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان رونمایی شد.
پنجره واحد الکترونیکی سرمایه گذاری در کرمان رونمایی شد

به گزارش می متالز، استاندار کرمان در این آیین با اشاره به تلاش های انجام شده برای راه اندازی پنجره واحد الکترونیک سرمایه گذاری گفت: خوشبختانه اطلاعات بسیار خوبی وارد سیستم پنجره واحد الکترونیکی سرمایه گذاری شده است و ظرف چند ماه آینده به صورت کامل می‌توانیم از این پنجره در استان استفاده کنیم.

محمد جواد فدایی با بیان اینکه همه دستگاه ها باید در پنجره واحد الکترونیکی سرمایه‌گذاری همکاری کنند افزود: اگر دستگاه‌های اجرایی استان همکاری لازم و بیشتری را انجام دهند، قطعا این اقدام گام بلندی در راستای تسهیل در سرمایه‌گذاری در استان کرمان خواهد بود.

وی ضمن قدردانی از دست اندرکاران تهیه پنجره واحد الکترونیکی بویژه در اتقا بازرگانی تصریح کرد: ایرادات و اشکالات این پنجره در طول فعالیت مشخص می شود که باید آنها را رفع کرد.

رییس  اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان گفت: پنجره واحد الکترونیکی سرمایه‌گذاری با مداومت و پیگیری اتاق بازرگانی استان کرمان راه اندازی شده و این کار تا رضایت سرمایه‌گذاران در استان کرمان ادامه خواهد داشت.

سید مهدی طبیب‌زاده تصریح کرد: یکپارچگی و الکترونیکی شدن تمام استعلامات بین دستگاه‌ها از دستاوردهای استقرار این پنجره واحد الکترونیکی در استان است و زیرساخت پنجره واحد الکترونیکی در استان کرمان به طور کامل فراهم شده است.

وی تصریح کرد: بهبود محیط کسب و کار و سادگی روند دریافت مجوزات سرمایه‌گذاری در استان از اهداف اصلی پنجره واحد الکترونیکی سرمایه‌گذاری است.

تیم اقتصادی دولت در استان کرمان از سال ۹۶به تشکیل پنجره واحد سرمایه گذاری بمنظور سرعت بخشی به روند پاسخ استعلامات متقاضیان سرمایه گذاری اقدام کرده است.

عناوین برگزیده