تاریخ: ۲۱ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۸:۵۸
بازدید: ۷۵۲
کد خبر: ۱۱۶۳۸۲
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

تجلیل رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور از مدیرعامل شرکت صنایع مس شهید باهنر

می متالز - رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور با اهدای لوح تقدیر از مدیرعامل شرکت صنایع مس شهید باهنر به عنوان مودی مالیاتی نمونه و خوش حساب تجلیل کرد.
تجلیل رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور از مدیرعامل شرکت صنایع مس شهید باهنر

به گزارش می متالز، امیدعلی پارسا رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور در سفر به کرمان ضمن بازدید از این مجتمع صنعتی در یادداشتی ثبت رکورد افزایش بیش از۱۵ درصدی تولیدات این شرکت و همچنین ۱۰برابر شدن ارزش سهام آن را به مدیران و‌ کارکنان صنایع مس شهید باهنر تبریک گفته و از خوش حسابی مالیاتی این شرکت قدردانی کرد.
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور در حاشیه این بازدید طی سخنانی همکاری نظام مالیاتی در راستای حمایت از تولید داخلی را مورد تاکید قرار داد و افزود: حمایت از تولید داخلی از مهمترین برنامه های سازمان امور مالیاتی کشور در سال جهش تولید است.
وی صدور دستورالعمل جدید بخشودگی جرایم قابل بخشش موضوع قانون مالیات های مستقیم و قانون مالیات بر ارزش افزوده را در راستای اجرایی نمودن منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از واحدهای تولیدی برشمرد و اظهار داشت: در سال های آتی، بدین منوال شاهد بخشودگی جرایم مالیاتی نخواهیم بود، لذا لازم است فعالان اقتصادی به ویژه فعالان عرصه تولید، از این فرصت، نهایت استفاده را ببرند.
وی با اشاره به ایجاد تحولات اساسی در زیر ساخت‏ها و فرآیندهای مالیاتی خاطرنشان کرد: در طی سال‏های اخیر فرآیندهایی از قبیل شناسایی، تشخیص و وصول مالیات با هدف تسهیل امور مودیان، کاهش ارتباط مستقیم مودیان و ماموران مالیاتی و افزایش کارآیی و شفافیت فرآیندهای عملیاتی مکانیزه شده است.
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور افزود: دولت جهت تامین هزینه های امنیت، آموزش، بهداشت و انجام فعالیت های عمرانی و زیرساختی نیاز به منابع مالی دارد که مالیات یکی از مهمترین منابع درآمدی دولت در تامین هزینه های جاری و حتی اجرای زیرساخت های اقتصادی کشور می باشد.
رییس کل سازمان امور مالیاتی از عزم جدی تمامی بخش‌های نظارتی و قانونی کشور، برای برخورد و پیشگیری از فرارهای مالیاتی و فعالیت‌های مخرب و ناسالم اقتصادی خبر داد و گفت: نظام مالیاتی کشور در سال جاری به‌منظور حمایت از فعالیت‌های سالم اقتصادی، فرصت استفاده از تسهیلات و مشوق‌های فراوانی را فراهم نموده است، همچنین در تمامی بخش‌های نظارتی و قانونی کشور با تکمیل بانک‌های اطلاعاتی، منابع جدید مالیاتی شناسایی و ضمن جلوگیری از فرار مالیاتی، مالیات حقه وصول می‌گردد، بنابراین هرچه تعامل و همکاری همه‌جانبه بین امور مالیاتی و فعالان اقتصادی بیشتر شود، فضای امن و سالم اقتصادی و درنتیجه توسعه و رونق تولید مولد و اشتغال را در تمامی بخش‌ها شاهد خواهیم بود.
مدیرکل امور مالیاتی استان نیز طی سخنانی برتعامل بسیار خوب صنایع مس شهید باهنر با امور مالیاتی تاکید کرد و افزود: این همراهی در مقایسه با سالهای قبل، بسیار افزایش داشته است.
سلمانی خاطرنشان کرد: همراهی مدیرعامل صنایع مس شهید باهنر با امور مالیاتی نشاندهنده شفافیت عملکرد ایشان و نمونه ای خوب از برقراری اعتماد دو سویه میان مجموعه های صنعتی و تولیدی  با امور مالیاتی استان است که گامی مهم در جهت شکوفایی بیش از پیش اقتصاد استان وکشور خواهد بود.
در این بازدید، ضیائی مدیرعامل مس شهید باهنر ضمن ارائه توضیحاتی از کیفیت و مراحل تولید، از حمایت، همکاری و تعامل سازمان امور مالیاتی کشور با واحدهای تولیدی، قدردانی کرد.

منبع: می متالز
عناوین برگزیده