تاریخ: ۲۳ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۲:۱۸
بازدید: ۲۳۳
کد خبر: ۱۱۶۶۹۲

قطار شهری همدان امسال وارد فاز اجرایی می‌شود

می متالز - فرماندار همدان با بیان اینکه پروژه قطار شهری همدان امسال وارد فاز اجرایی خواهد شد، گفت: مطالعه قطار شهری همدان در مراحل پایانی است و امسال وارد فاز اجرایی می شود.
قطار شهری همدان امسال وارد فاز اجرایی می‌شود

به گزارش می متالز، حسین افشاری اظهار کرد: پروژه قطار شهری همدان جزء تکالیف قانونی گنجانده شده و مشاور ذی صلاح در حال مطالعه است.

وی با بیان اینکه مطالعه قطار شهری همدان در مرحله تعیین مسیرهاست، درباره اعتبارات مورد نیاز این پروژه افزود: ابتدا باید مطالعات این طرح انجام و مسیرها مشخص شود به طوریکه اگر مسیرها کوتاه تر باشد، هزینه‌های کمتری خواهد داشت.

افشاری در ادامه درباره کاهش اعتبارات دهیاری‌هادر سال 99 نیز مطرح کرد: کاهش اعتبار دهیاری‌ها صحت ندارد به طوریکه نه تنها کاهش نداشته بلکه نسبت به سال 98 نیز افزایش داشته است.

وی تصریح کرد: در سه ماهه ابتدای امسال نسبت به سه ماهه سال گذشته اعتبارات دهیاری‌ها افزایش داشته است ضمن اینکه اعتبارات این نهاد مرحله به مرحله واریز می‌شود و تخصیص نقدینگی به تدریج و مرحله‌ای به حساب واریز می‌شود.

فرماندار همدان در پایان با اشاره به اینکه ردیف های اعتباری دهیاری‌ها کاهش نیافته است، خاطرنشان کرد: براساس ماده 23 قانون بودجه سال 99 جرائم راهنمایی و رانندگی نیز امسال مشمول دهیاری‌ها می‌شود.

منبع: تین نیوز
عناوین برگزیده