تاریخ: ۲۸ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۲:۰۰
بازدید: ۱۷۲
کد خبر: ۱۱۷۵۶۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

نتیجه مجمع سالانه زیرمجموعه "فارس" و زمان تقسیم سود ۲۰۰ تومانی

می متالز - مجمع سالانه شرکت پتروشیمی فجر انرژی خلیج فارس برگزار و طی آن با تصویب صورت های مالی، مقرر شد ۲۰۰ تومان سود برای هر سهم توزیع شود.
نتیجه مجمع سالانه زیرمجموعه "فارس" و زمان تقسیم سود ۲۰۰ تومانی

به گزارش می متالز، مجمع سالانه شرکت فجر انرژی خلیج فارس صبح امروز با حضور اکثریت سهامداران در محل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس برگزار شد.

در این مجمع پس از قرائت گزارش عملکرد هیات مدیره مربوط به سال مالی منتهی به اسفند گذشته و نظر حسابرس و بازرس قانونی شرکت، صورت های مالی تصویب و به پیشنهاد هیات مدیره مقرر شد از 2151 ریال سود محقق شده هر سهم، 2000 ریال معادل 93 درصد سود برای هر سهم توزیع شود.

سود سهامداران حقیقی که در سامانه سجام ثبت نام کردند از ۱۵ مرداد از طریق شرکت سپرده گذاری مرکزی به شماره حساب بانکی معرفی شده در سامانه سجام واریز می شود. سهامداران حقیقی که در سامانه سجام ثبت نام نکردند از ۱۰ شهریور با مراجعه حضوری به شعب بانک تجارت با ارائه کارت ملی و اعلام کد سهامداری نسبت به دریافت سود سال جاری و سود های سنواتی در صورت عدم دریافت تاکنون اقدام کنند.

صندوق های سرمایه گذاری و سبدگردان ها نیز می توانند سود سهام را از ۱۵ مرداد با درخواست کتبی و اعلام شماره حساب شبای بانکی دریافت کنند و سود سهامداران حقوقی دارای یک تا ۱۰ میلیون سهم از یک شهریور به بعد، ۱۰ میلیون و یک تا ۲۰ میلیون سهم از یک مهرماه به بعد و از ۲۰ میلیون و یک سهم به بالا از یک آبان به بعد از طریق واریز به حساب بانکی با درخواست کتبی و اعلام شماره حساب شبای بانکی واریز می شود.

بنابراین گزارش، هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس 59.7 درصد سهام این شرکت را در اختیار دارد.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده