تاریخ: ۲۹ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۰:۵۴
بازدید: ۱۹۱
کد خبر: ۱۱۷۸۵۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی:

فراخوان جذب مشمولین مقاطع کارشناسی و دکترا در واحدهای صنعتی

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: مشمولین وظیفه مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا در صورت تمایل و دارا بودن شرایط مندرج در آیین نامه میتوانند در واحدهای صنعتی و معدنی استان مرکزی دوران مقدس خدمت سربازی خود را بگذرانند.
فراخوان جذب مشمولین مقاطع کارشناسی و دکترا در واحدهای صنعتی

به گزارش می متالز، سعید جعفری کرهرودی در جلسه کمیته طرح تاپ، افزود: حمایت از توسعه نوآوری و فناوری یکی از مصادیق "جهش تولید" است و جذب سرباز امریه (مقطع ارشد و دکتر) برای فعالیت در واحدهای تحقیق و توسعه در قالب طرح سرباز تاپ فرصتی متمایز برای ارتقای رقابت پذیری بنگاههای صنعتی و معدنی است.

وی اضافه کرد: برای اجرای این طرح از همکاری کلیه دانشگاهها در معرفی طرح به مشمولین وظیفه دانشگاهی از طریق سامانه iranetop.ir استقبال شده و خواستار همکاری دانشگاه ها دراین خصوص هستیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی تصریح کرد: دانشگاهها می توانند ضمن تعامل با سازمانهای صمت استانی از دیگر ظرفیتهای طرح ملی تاپ، نظیر فرصت مطالعاتی ارتقای اساتید دانشگاه با اعزام به واحدهای صنعتی (استاد تاپ) و دانشجوتاپ نیز بهره مند شوند.

جعفری کرهرودی تاکید کرد: استان مرکزی به عنوان یکی از قطبهای صنعتی کشور مطرح و با برخوداری از صنایع بزرگ و دارای جایگاه در حوزه نفت، گاز، پتروشیمی، آلومینیوم، صنایع معدنی، شیمیایی و....؛ فرصتی منحصر به فرد برای فعالیتهای پژوهشی و تحقیقاتی به شمار می آید.

وی در پایان از متقاضیان استفاده از مزایای طرح تاپ خواست پس از ثبت نام در پورتال iranetop.ir و اخذ تاییدیه نسبت به تکمیل قسمت درخواست سرباز در پورتال مذکور اقدام نمایند ور در صورت هرگونه بروز مشکل با شماره تلفن های: 08633665615(در ساعات اداری) تماس حاصل نمایند.

عناوین برگزیده