تاریخ: ۳۱ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۰۰:۲۲
بازدید: ۱۴۹
کد خبر: ۱۱۸۲۲۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
توسط یک شرکت کارگزاری انجام شد:

تحلیل تکنیکال سهام فولاد مبارکه، فولاد امیرکبیر کاشان و موتوژن

می متالز - وضعیت حال و آینده سهام سه شرکت بورسی فولاد مبارکه، فولاد امیر کبیر کاشان و موتوژن توسط یک کارگزاری بررسی و تحلیل تکنیکال شد.
تحلیل تکنیکال سهام فولاد مبارکه، فولاد امیرکبیر کاشان و موتوژن

به گزارش می متالز، در ادامه بررسی های چارتیستی شرکت های بورسی و فرابورسی توسط کارگزاری آبان، وضعیت حال و آینده سهام شرکت فولاد مبارکه، فولاد امیر کبیر کاشان و موتوژن بررسی شد.

فولاد مبارکه: قیمت بر روی تن کن سن قرار گرفته و به این میانگین واکنش نشان داده است. همانطور که مشاهده می شود از محدوده ۱۰۰۰ تومان قیمت این نماد به کمتر از این میانگین نرسیده . بنابراین از دست رفتن این میانگین و قرار گرفتن در ارقام کمتر از ۲۱۰۰ تومان، می تواند تریگری برای شروع حرکت اصلاحی این نماد باشد.

فولاد امیرکبیرکاشان: قیمت این فولاد ساز به کف کانال فرضی قرمز رنگ و میانه کانال بزرگ ابی رنگ برخورد کرده و یک رالی صعودی را آغاز کرده است. از انجا که واکنش قیمت به سطح ۳۸ درصد فیبوناچی ریتریسمنت بوده، انتظار می رود "فجر" در صوت شکست سقف ۶۰۰۰ تومانی تا محدوده ۸۰۰۰ تومانی پیش روی کند.

موتوژن‌: قیمت این سهم به ۳۸٫۲ فیبوناچی ریتریسمنت واکنش نشان داده و به مدار صعود برگشته است. در صورت شکست سقف ۷۷۰۰ تومانی، انتظار می رود تا ۲۶۱٫۸ فیبوناچی اکستنشن موج اصلاحی پیشروی کند و به محدوده ۱۰۰۰۰ تومان برسد.

منبع: بورس پرس
مطالب مرتبط
عناوین برگزیده