تاریخ: ۳۱ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۱۲
بازدید: ۱۷۹
کد خبر: ۱۱۸۲۷۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رییس سازمان صمت سیستان و بلوچستان:

با رفع موانع، در صدد توسعه گام برداریم/ مسیر پاسخگویی به مردم شفاف تر شود

می متالز - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان در اولین جلسه شورای اداری سازمان صنعت، معدن و تجارت پس از انتصاب گفت: با رفع موانع درصدد توسعه استان برآییم و مسیر پاسخگویی به مردم را نیزشفاف تر کنیم.
با رفع موانع، در صدد توسعه گام برداریم/ مسیر پاسخگویی به مردم شفاف تر شود

به گزارش می متالز، داوود شهرکی افزود: اراده ی همه ما بر انجام فعالیت های جهادی است و باید از همه ی ظرفیت ها به جهت توسعه استان بهره بگیریم.

وی گفت: همه کارکنان جدای از انجام امورات اداری باید به عنوان یک مطالبه گر نیز پی گیر موضوعات مختلف کاری باشند و با ثبات و پایداری مسایل را پیش ببریم و با همدلی خیلی از فعالیت ها را پیش ببریم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان بیان کرد: حوزه تجارت از مهمترین عوامل توسعه استان است و فرآیند صادرات و واردات کالا، فعال شدن بازارچه های مرزی و ترانزیت کالا بصورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

شهرکی تصریح کرد: با توجه به شعار سال از توان حداکثری استفاده شود تا برنامه ها و اهداف این سال از جمله توسعه صادرات، راه اندازی واحدهای راکد، بهره برداری از واحدهای با پیشرفت فیزیکی بالا و اکتشاف و بهره برداری از معادن و معادن کوچک مقیاس با برنامه ریزی لازم اجرایی گردد.

عناوین برگزیده