تاریخ: ۲۸ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۲:۰۵
بازدید: ۲۱۳
کد خبر: ۱۱۸۴۴۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
هفته جاری:

"آذری جهرمی" و "فتاح" به کمیسیون صنایع و معادن می آیند

می متالز - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیرعامل بنیاد مستضعفان در جلسات هفته جاری کمیسیون صنایع و معادن حاضر خواهند شد تا گزارشی از حوزه های کاری خود به نمایندگان ارائه کنند.
"آذری جهرمی" و "فتاح" به کمیسیون صنایع و معادن می آیند

به گزارش می متالز، براساس دستور کار هفته جاری کمیسیون صنایع و معادن مجلس، این کمیسیون در جلسه روز یکشنبه (29 تیر ماه) خود، میزبان فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) و معاونان مربوطه در حوزه های صنعت، معدن، پتروشیمی، ICT خواهد بود تا گزارشی از اقدامات انجام گرفته توسط قرارگاه به نمایندگان ارائه شود.

براساس این گزارش محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاونان وی در جلسه سه شنبه (31 تیر ماه) کمیسیون صنایع و معادن حاضر خواهند شد تا پاسخگوی سوالات جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد (دو فقره)، حبیب الله دهمرده نماینده مردم زابل، زهک، هیرمند و محمد حسن محمدیاری نماینده مردم طوالش، رضوانشهر و ماسال باشد.

همچنین استماع گزارش فتاح مدیرعامل بنیاد مستضعفان و معاونان مربوطه و استماع گزارش مدیران عامل شرکت‌های خودروسازی ایران خودرو و سایپا و سازمان حمایت از تولیدکننده و مصرف کننده دیگر دستورکار کمیسیون صنایع و معادن در سه شنبه هفته جاری خواهد بود.

عناوین برگزیده