تاریخ: ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۰۰:۰۸
بازدید: ۴۸۷
کد خبر: ۱۱۸۴۶۳
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
برای ۲۲، ۵۵، ۳۳ و ۱۸ درصد:

سازمان بورس با افزایش سرمایه سه شرکت و زیرمجموعه "کچاد" موافقت کرد

می متالز - زیرمجموعه چادرملو و سه شرکت سرمایه گذاری مجوز افزایش سرمایه ۲۲، ۵۵، ۳۳ و ۱۸ درصدی را از سازمان بورس گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.
سازمان بورس با افزایش سرمایه سه شرکت و زیرمجموعه "کچاد" موافقت کرد

به گزارش می متالز، شرکت های سرمایه گذاری مسکن شمال شرق، سرمایه گذاری توکا فولاد، آهن و فولاد ارفع و سرمایه گذاری مسکن پردیس مجوز افزایش سرمایه 22، 55، 33 و 18 درصدی را از سازمان بورس گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.

براین اساس، "ثشرق" سرمایه فعلی را از 90 به 110 میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و برای اصلاح ساختار مالی اعمال می شود.

همچنین "وتوکا" سرمایه فعلی را از 260 به 403 میلیارد تومان می رساند. 97 میلیارد تومان از این تامین مالی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و 46 میلیارد تومان دیگر از محل سود انباشته اعمال می شود تا صرف تامین منابع مالی جهت مشارکت در افزایش سرمایه شرکت های سرمایه‌پذیر و جبران مخارج انجام شده بابت سرمایه گذاری های صورت گرفته شود.

در این میان، "ارفع" سرمایه فعلی را از 900 میلیارد تومان به 1.2 هزار میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و با هدف اجرای طرح‌های توسعه انجام می شود.

"ثپردیس" هم سرمایه فعلی را از 140 به 165 میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و برای اصلاح ساختار مالی صرف می شود.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده