تاریخ: ۳۱ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۳۵
بازدید: ۲۲۳
کد خبر: ۱۱۸۷۵۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

توجه هلدینگ‌های بزرگ اقتصادی به غرب خراسان جنوبی

می متالز - سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: هلدینگ شستا توانسته زیرساخت‌های توسعه را در بسیاری از نقاط کشور فراهم کند و از این پس، توجه این هلدینگ به غرب استان خراسان جنوبی نیز بیشتر خواهد شد.
توجه هلدینگ‌های بزرگ اقتصادی به غرب خراسان جنوبی

به گزارش می متالز، حجت الاسلام نصیرایی سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: هلدینگ شستا یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های ایرانی است که توانسته زیرساخت‌های توسعه را در بسیاری از نقاط کشور فراهم کند و از این پس، توجه این هلدینگ به غرب استان خراسان جنوبی بیشتر خواهد شد.

او با اشاره به توانمندی ها و موفقیت های شرکت شستا، بیان کرد: در این مجموعه، استفاده از مدیران توانمند و قوی که دارای روحیه جهادی و خدمت به مردم هستند باعث شد تا پتانسیل‌های بالقوه تبدیل به بالفعل شود و منافع آن با رشد سرمایه گذاری در هلدینگ‌های شستا به کارگران بازگردد.

حجت الاسلام نصیرایی، افزود: هنوز پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های بسیاری در این منطقه وجود دارد که پرداختن به آن‌ها می‌تواند اشتغال، اقتصاد منطقه و اقتصاد کشور را متحول کند.

نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به سرمایه‌های خرد موجود در منطقه تاکید کرد، باید سرمایه‌گذارانی که علاقمند هستند به صورت مشارکتی در صنایع منطقه فعالیت کنند شناسایی و قرارداد‌های همکاری بین آن‌ها منعقد گردد.

او ضمن معرفی صنایع و قابلیت‌های موجود در منطقه طبس، فردوس، بشرویه و سرایان عنوان کرد: بسیاری از صنایع در منطقه ما وجود دارد که نیازمند شناسایی و بازپروری است.

حجت الاسلام نصیرایی، اظهار کرد: حضور شرکت‌های قدرتمندی مانند شستا، ایمیدرو، قرارگاه سازندگی خاتم که امکان سرمایه‌گذاری در طرح‌های بزرگ و ملی را دارند؛ می‌تواند بسیاری از طرح‌های نیمه تمام منطقه، را به بهره‌برداری برساند.

عناوین برگزیده