تاریخ: ۳۱ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۸:۲۳
بازدید: ۳۶۵
کد خبر: ۱۱۹۱۸۷
سرویس خبر : متالورژی و مواد

"رکورد تولید جاذب های سولفورزدایی در روزهای دشوار مبارزه با کرونا"

می متالز - دو مخزن جاذب های سولفور زدایی این مگامدول با نظارت عالیه تیم کارشناسی «شرکت گسترش فناوری خوارزمی» که در یک رکورد خارق العاده در عرض دو هفته 130 تن جاذب را با تلاشی شبانه روزی در اختیار تیم تلاشگر و خستگی ناپذیر فولاد مبارکه قرارداد، شارژ شدند.
"رکورد تولید جاذب های سولفورزدایی در روزهای دشوار مبارزه با کرونا"

به گزارش می متالز، نظارت عالیه بر بارگذاری این دو مخزن 30 و 31 امین تجربه موفق شارژ مخازن سولفورزدایی واحدهای فولادی کشور توسط خوارزمی بود. مگامدول شهید خرازی A یکی از بزرگترین واحد های تولید آهن اسفنجی ایران با ظرفیت تولید سالانه بیش از یک و نیم میلیون تن، در واحد سولفورزدایی خود دارای دو مخزن هر یک با قطر 5.5 متر می باشد.

تحریم های ظالمانه – نوسان های افسار گسیخته نرخ ارز – فشار های اقتصادی بی سابقه – موج دوم شیوع ویروس کشنده کرونا – تیرماه 1399 – مبارکه

بر این باوریم که افتخار عضویت در خانواده صنعت عظیم فولاد کشور عزیزمان، مسوولیت سنگینی را بر دوش می نهد که حتی در سخت ترین شرایط، امید به فضل الهی برای عبور از سخت ترین میادین با نگاه به آینده ای روشن، تنها گزینه پیش روی خواهد بود. اعزام تیم فنی از سوى شرکت گسترش فناورى خوارزمى موجب شد تا علاوه بر مستندسازى دقیق و ثبت داده هاى مربوط به فرآیند بارگذارى، اطمینان لازم جهت شارژ بهینه و حداکثرى مخازن براى واحد بهره بردار حاصل گردد. استفاده از سبد های نمونه گیری به منظور بررسی وضعیت عملکردی جاذب های بارگذاری شده و همچنین شرایط عملیاتی پلنت یکی از خدمات نوآورانه و ارزشمند این شرکت در واحد های صنعتی می باشد. با توجه به کیفیت و دقت بالاى فرآیند بارگذارى، چگالی توده ای «Bulk Density» مناسب جاذب ها در مخازن بدست آمد که این مسئله بر میزان جذب سولفور، ظرفیت تولید، عمر کاتالیست ها و عملکرد بهینه ریفرمر و کمپرسورها تاثیر قابل توجهی خواهد داشت.

عناوین برگزیده