تاریخ: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۰:۲۷
بازدید: ۲۰۲
کد خبر: ۱۱۹۶۶۶

اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه راه آهن زنجان - قزوین

می متالز - رئیس سازمان برنامه و بودجه از اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه دوخطه کردن راه آهن زنجان - قزوین خبر داد.
اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه راه آهن زنجان - قزوین

به گزارش می متالز، محمدباقر نوبخت صبح دوشنبه در بدو ورود به استان زنجان در جمع خبرنگاران، با اشاره اینکه طرح دوخطه کردن مسیر ریلی زنجان-قزوین یکی از طرح های مهم است، گفت: با افتتاح این طرح در استان جابجایی بار هفت میلیون تن بار ازمسیر کریدور شرق به غرب افزایش حمل خواهد داشت.

وی کاهش زمان حمل بار و مسافر را از مهم ترین نتایج دوخطه کردن مسیر ریلی زنجان به قزوین عنوان کردو افزود: افتتاح این طرح زمان حمل بار را یک و نیم ساعت کاهش داده و این بسیار مهم و ارزشمند است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه، از پیش بینی افتتاح طرح دوخطه کردن مسیر ریلی زنجان-قزوین تا اسفندماه سالجاری خبرداد و گفت: به همین منظور توافقی صورت گرفت و ۲۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل این طرح اختصاص یافت.

نوبخت با اشاره به افزایش حقوق کارمندان دولت، تاکید کرد: یک بار دراسفند ماه سال ۹۸ افزایش حقوق کار مندان دولت را داشتیم و به جهت افزایش امتیازات فصل دهم کار کنان از قانون برخوردار شدند.

معاون رئیس جمهور افزود: با توجه به این همه کار کنان شاغل و بازنشسته ۱۵ درصد افزایش حقوق داشتند شامل حال همه کارمندان و بازنشستگان شد.

منبع: تین نیوز
عناوین برگزیده