تاریخ: ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۰:۱۲
بازدید: ۱۳۴
کد خبر: ۱۱۹۸۲۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

تابلو بورس با توقف ۵ نماد دیگر خالی از بزرگان شد/ بازگشت ۱۳ نماد

می متالز - با توقف موقت داد و ستد سهام ۵ شرکت فولاد مبارکه، پالایش اصفهان، ملی مس و دو بانک تجارت و صادرات، تابلو معاملات فعلا" خالی از حضور بزرگان بورس شده و ۱۳ نماد هم آماده بازگشت شدند.
تابلو بورس با توقف ۵ نماد دیگر خالی از بزرگان شد/ بازگشت ۱۳ نماد

به گزارش می متالز، بورس تهران بعد از موکول کردن معاملات امروز شرکت های ایران خودرو، سایپا، شستا، لیزینگ پارسیان، تولید نیروی برق آبادان به بعد از ظهر، اقدام به توقف معاملات شرکت های بزرگ دیگر کرد تا شاید از این طریق، مانع از تشدید اختلال و کندی هسته معاملات شود.

به این ترتیب در حالی تابلو معاملات فعلا" بدون حضور بزرگان بورس شده که بعد از داد و ستد اول وقت و به دلیل حجم زیاد معاملات شرکت های فولاد مبارکه، پالایش اصفهان، ملی مس و دو بانک تجارت و صادرات، ادامه خرید و فروش سهام این 5 شرکت متوقف و به زمانی که در آینده ایی نزدیک مشخص می شود، موکول شد.

براساس این گزارش، در این میان نماد شرکت های پترول، گروه صنعتی بارز، سرمایه گذاری توسعه و عمران استان کرمان، قند قزوین، بوتان، مهندسی نصیر ماشین،‌ گسترش صنایع و خدمات کشاورزی با محدودیت نوسان قیمت و فنرسازی خاور، سرمایه گذاری مسکن شمال شرق، باما، دوده فام، تولی پرس، لیزینگ رازی (برای بار دوم) بدون محدودیت نوسان قیمت باز می شود.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده