تاریخ: ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۵۶
بازدید: ۱۴۷
کد خبر: ۱۱۹۹۲۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

ارائه محصولات جدید بیمه‌ای راهکار مقابله با کرونا

می متالز - رئیس‌کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی‌ایران، راهکارهای مقابله شرکت‌های بیمه با شرایط همه‌گیری بیماری کرونا را استفاده از روش‌ها و ارائه محصولات جدید بیمه‌ای دانست.
ارائه محصولات جدید بیمه‌ای راهکار مقابله با کرونا

به گزارش می متالز، غلامرضا سلیمانی که در حاشیه دیدار با مدیرعامل بیمه آسیا به مناسبت شصت و یکمین سالگرد تاسیس این شرکت صحبت می‌کرد، استفاده از محصولات جدید بیمه‌ای از جمله در بخش‌های بیمه‌های مسوولیت، بیمه کیفیت محصول، ضمانت‌نامه‌های بیمه‌ای و ... را در راستای کمک به تولید کنندگان در سال جهش تولید و هدف شرکت‌های بیمه برای دستیابی به رشد تولید و نیز ارائه خدمت خواند.

سلیمانی با اشاره به تاثیر همه‌گیری ویروس کرونا بر صنعت بیمه، گفت: با توجه به اینکه همه‌گیری ویروس کرونا بر بخش‌هایی از اقتصاد از جمله صنعت گردشگری، هتلداری، خدمات و صنایع هوایی تاثیر‌گذار بوده است، شرکت‌های بیمه در فروش محصولات بیمه‌ای مرتبط با این بخش‌ها با کاهش درآمد بیمه‌ای روبه‌رو هستند که امیدواریم محصولات جدیدی که از سوی شرکت‌های بیمه از جمله بیمه آسیا طراحی می‌شود این کاهش را جبران کند. رئیس کل بیمه مرکزی افزود: از سوی دیگر در بخش بیمه‌های درمان تکمیلی نه تنها کاهش نداشته‌ایم، بلکه در این بخش با افزایش هم روبه‌رو هستیم. وی اضافه کرد: شرکت بیمه آسیا به عنوان شرکت پیشرو در زمینه مقابله با گسترش ویروس کرونا و ایفای مسوولیت اجتماعی خود در کنار دیگر شرکت‌های بیمه کارهای خوبی انجام داده است، که پوشش هزینه‌های درمان کرونا و توزیع اقلام پیشگیری از گسترش بیماری در سطح کشور از آن جمله است و امیدواریم در آینده هم این کمک‌ها ادامه یابد. رئیس کل بیمه مرکزی تصریح کرد: در تمام دنیا شرکت‌های بیمه ضمن رصد دائمی ‌بازار، به دنبال بهره‌گیری از روش‌های جدید ازجمله الکترونیکی کردن کارها و استفاده از ظرفیت‌های بخش IT و نیز استارت‌آپ‌ها در صنعت بیمه هستند. بیمه آسیا می‌تواند با بهره‌گیری از نیروهای خوبی که در مجموعه بیمه آسیا وجود دارد، در این زمینه‌ها و محصولات جدید هم  کار کند.

عناوین برگزیده