تاریخ: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۵۹
بازدید: ۳۳۷
کد خبر: ۱۲۰۰۶۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بخشی از درآمدهای معدنی به زیرساخت‌ها اختصاص می‌یابد

می متالز - معاون معدن وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه بخشی از درآمدهای معدنی به حوزه‌های زیرساختی به ویژه راه تخصیص می‌یابد، تاکید کرد: در این زمینه با وزارت راه و شهرسازی همکاری داریم.
بخشی از درآمدهای معدنی به زیرساخت‌ها اختصاص می‌یابد

به گزارش می متالز، خداداد غریب‌پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به ورود شرکت‌های دولتی به بورس اظهار کرد: چند شرکت زیرمجموعه در حال آماده‌سازی برای وارد شدن به بورس است.

معاون معدن وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به لزوم استخراج مواد معدنی بیان کرد: اولویت ما استخراج مواد معدنی فلزات آهنی و غیرآهنی و همچنین سنگ‌های زینتی در کشور است.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاران در مورد بخشنامه صادر شده در حوزه گون که کار اکتشافات را در حوزه معدنی در استان زنجان با چالش مواجه کرده است، گفت: اولویت ما همزیستی با طبیعت و حفظ اکوسیستم در طبیعت است.

غریب‌پور با اشاره به اینکه در بخش معدن اعتقاد به توسعه پایدار داریم، افزود: 20 درصد کانی سنگ تولیدی معدن انگوران در استان زنجان استفاده می‌شود.

معاون معدن وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: 80 درصد سنگ‌های استخراج شده توسط معدن انگوران به استان‌های دیگر ارسال می‌شود.

وی در پاسخ به سؤالی در مورد استفاده از عایدات معدن انگوران در توسعه منطقه ماهنشان گفت: این موضوع جزو درخواست‌های مسؤولان استان زنجان نیز بود.

غریب‌پور با اشاره به اینکه بخشی از درآمدهای معدنی به حوزه‌های زیرساختی به ویژه راه تخصیص می‌یابد، تاکید کرد: در این زمینه با وزارت راه و شهرسازی همکاری داریم.

عناوین برگزیده