تاریخ: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۸:۱۴
بازدید: ۱۶۹
کد خبر: ۱۲۰۳۸۶
سرویس خبر : آهن و فولاد
نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس:

کارآموزان فنی و حرفه ای در مجتمع فولاد قاین به کارگیری می شوند

می متالز - اسحاقی گفت: قبل از راه اندازی مجتمع فولاد قاین، مجموعه کارآموزان فنی و حرفه ای در این واحد تولیدی به کار گیری می شوند.
کارآموزان فنی و حرفه ای در مجتمع فولاد قاین به کارگیری می شوند

به گزارش می متالز، «سلمان اسحاقی» با اشاره به ششم مردادماه، روز آموزش های فنی و حرفه ای اظهار داشت: توجه به مجموعه فنی و حرفه ای، ما را به سمت و سوی اشتغالزایی مستمر با وجود بحران های اقتصادی و تبعات منفی آن می برد.

نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توجه به فنی و حرفه ای، توجه به اشتغال زایی، اقتصاد مقاومتی و جهش تولید است، گفت: زمانی که شخصی با یک‌ فن و تجربه وارد عرصه کار شود، می تواند در آن کار یک جهشی به سمت جلو انجام دهد.

اسحاقی با اشاره به راه اندازی مجتمع فولاد قاینات در آینده نزدیک، گفت: امیدواریم با مذاکرات و تفاهم هایی که بتوانیم با مجموعه فولاد انجام دهیم، قبل از راه اندازی این مجموعه، کار آموزان بتوانند در مجموعه فنی و حرفه ای مستقر شوند تا با استفاده از پتانسیل ها، تجربه ها و علم روز، این مجتمع، کار خود را آغاز  کند.

نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: توجه به مجموعه فنی و حرفه ای می تواند برای ما در آینده بازدارنده باشد تا در اشتغال محکوم به شکست نباشیم و به سمت و سوی بیکاری نرویم.

عناوین برگزیده