تاریخ: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۱:۲۲
بازدید: ۲۹۵
کد خبر: ۱۲۰۵۶۲
سرویس خبر : متالورژی و مواد

محصولات ریخته‌گری دقیق و نسوز با استفاده از دانش فنی تولید شد/ راه‌اندازی خط تولید فرآوری مواد اولیه نسوز تا پایان سال‌جاری

می متالز - مدیرعامل یک شرکت دانش‌بنیان با اشاره به اینکه در حال حاضر مشغول ساخت یک‌سری ماشین آلات در حوزه ریخته گری هستیم که بیشتر آن‌ها تحریم شده‌اند، گفت: قبلا این تجهیزات ازخارج وارد می‌شد؛ اما امروزه با ورود به این حوزه توانستیم از واردات آن به داخل جلوگیری کنیم.
محصولات ریخته‌گری دقیق و نسوز با استفاده از دانش فنی تولید شد/ راه‌اندازی خط تولید فرآوری مواد اولیه نسوز تا پایان سال‌جاری

به گزارش می متالز، محمدمهدی مقدم مدیرعامل یک شرکت دانش‌بنیان درباره فعالیت این شرکت اظهار کرد: این شرکت دانش‌بنیان فعالیت خود را در بخش‌های تامین مواد اولیه، ارائه مشاوره فنی و مهندسی و ساخت ماشین آلات صنعت ریخته گری دقیق متمرکز کرده و در این راستا توانسته است در جهت بهبود خدمات خود از دانش فنی روز و تکنولوژی های نوین استفاده بهینه داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر مشغول ساخت یکسری ماشین آلات در حوزه ریخته گری هستیم که اکثرا مورد تحریم واقع شده‌اند، گفت: قبلا این تجهیزات از خارج وارد می‌شد؛ اما امروزه با ورود به این حوزه توانستیم از واردات آن به داخل جلوگیری کنیم.

مقدم تصریح کرد: هم‌اکنون تولیدات ما براساس نیاز مشتری و سفارشی انجام می‌شود؛ چرا که تجهیزات تولیدی این شرکت اکثر ماشین آلات خاص بوده که براساس نوع فعالیت تولید می‌شود.

وی افزود: سال گذشته سفارش قابل توجهی نداشتیم؛ اما امسال چند قرارداد بزرگ در دست اجرا داریم که پیش‌بینی می‌شود تا شش ماهه دوم سال‌جاری تجهیزات مورد نیاز را تحویل دهیم. هنوز برنامه ای برای صادرات نداریم چرا که اولویت اصلی ما تامین نیاز داخل بعد صادرات است.

مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان با بیان اینکه تا پایان سال‌جاری خط تولید فرآوری مواد اولیه راه‌اندازی خواهد شد، افزود: هم اکنون این پروژه 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در این خط تولیدی قرار است مواد اولیه صنعت نسوز تولید شود.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در این شرکت دانش‌بنیان 17 نفر به صورت مستقیم مشغول به کار است.

عناوین برگزیده