تاریخ: ۳۱ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۳:۰۷
بازدید: ۱۷۱
کد خبر: ۱۲۰۸۳۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
گزارشی از یک رویداد:

استارت آپ ها،درانتظار تامین سرمایه ۱۰ میلیارد تومانی

می متالز - ⁣ معاون سرمایه‌گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی عنوان کرد: استارت آپ‌های حاضر در رویداد «جذب سرمایه اینترنت اشیا» به ۱۰ میلیارد تومان سرمایه نیاز دارند
استارت آپ ها،درانتظار تامین سرمایه ۱۰ میلیارد تومانی

استارتاپ ها،درانتظار تامین سرمایه ۱۰ میلیارد تومانی

به گزارش می متالز، علی ناظمی، معاون سرمایه‌گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی اعلام کرد که استارت آپ‌های حاضر در رویداد جذب سرمایه اینترنت اشیا به ۱۰ میلیارد تومان سرمایه نیاز داشته و در صورت ورود عامل‌های سرمایه‌گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی هم در قالب هم‌سرمایه‌گذاری در پروژه سرمایه‌گذاری خواهدکرد.

⁣هوم: استارت آپ هوم اولین تیم متقاضی سرمایه در رویداد جذب سرمایه IOT بود که برای کمک به امنیت منازل به وسیله دسته کلید دیجیتال، محصول خود را معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضا این استارت آپ ۱.۵ میلیارد تومان به علاوه عرضه ۱۰ درصد سهام شرکت است و اندازه بازار این محصول در ایران ۱۵۰ میلیارد تومان و در جهان ۵ هزار میلیارد تومان در ماه است.

⁣آرسام رباتیک: استارت آپ آرسام رباتیک دومین متقاضی جذب سرمایه در رویداد جذب سرمایه حوزه IOT بود که برای عرضه ۳۵ درصد سهام شرکت به میزان ۳.۵ میلیارد تومان سرمایه نیاز دارد. این شرکت بنیانگذار شهربازی رباتیک و اسباب بازی رباتیک در ایران است و در ۴ سال گذشته ۴.۷ میلیارد تومان هزینه کرده و ۲.۷ میلیارد تومان درآمد جذب شده است.

⁣فیاتک دیسی: سومین استارت آپ ارائه کننده در رویداد جذب سرمایه IOT استارت آپ فیاتک دیسی بود که نرم‌افزاری برای بهینه سازی مدیریت و عملکرد زیرساخت ساخته است. بازار هدف این محصول ۳۰ مرکز داده به علاوه ۳۲۲ مرکز داده در دسترس و کل بازار ۱۹۶۸ مرکز داده در ایران به عنوان مخاطب نرم‌افزار است. 

⁣باینو: استارت آپ باینو چهارمین استارت آپ ارائه کننده در رویداد جذب سرمایه IOT بود. محصول این شرکت یخچال و شلف هوشمند است و ۳.۵ میلیارد تومان برای عرضه ۱۸.۵ درصد از سهام شرکت سرمایه نیاز دارد.

⁣رست مانا: استارت آپ رست مانا پنجمین استارت آپ متقاضی سرمایه برای ساخت گلخانه‌های هوشمند در ابعاد محدود در رویداد جذب سرمایه حوزه اینترنت اشیا IOT بود که نیاز سرمایه‌گذاری خود را مطرح کرد. تقاضای سرمایه‌گذاری این استارت آپ ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان برای توسعه کسب‌وکار و نیروی انسانی، زیرساخت، تبلیغات و هزینه ثبت شرکت و تهیه مکان است.

⁣هانا: آخرین استارت آپ ارائه کننده نیاز سرمایه‌گذاری در رویداد جذب سرمایه حوزه IOT اینترنت اشیا، چراغ هوشمند خیابانی هانا برای مدیریت مصرف برق است. سرمایه مورد تقاضای این استارت آپ ۵۰۰ میلیون تومان برای عرضه ۳۰ درصد سهام درایور و چراغ هوشمند، و مدل درآمدزایی نیز از فروش محصول و اجرای پروژه و تقبل هزینه آن خواهد بود.

لازم به ذکر است در ادامه سلسله نشست‌های دوشنبه‌های استارت آپی، سامانه تامین مالی و سرمایه‌گذاری کارن‌کراد این رویداد را به صورت حضوری و آنلاین برای جذب سرمایه در حوزه اینترنت اشیا برگزار کرد.

عناوین برگزیده