تاریخ: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۳۵
بازدید: ۲۰۱
کد خبر: ۱۲۰۹۹۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در روز عبور شاخص از مرز مقاومت ۲ میلیونی رخ داد:

در روز عبور شاخص از مرز مقاومت ۲ میلیونی رخ داد:

می متالز - در روز عبور شاخص از مرز مقاومت ۲ میلیون واحدی، سایپا، سرمایه گذاری گروه توسعه ملی، دو شرکت قندی، دو سهم دارویی به همراه ۹ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.
در روز عبور شاخص از مرز مقاومت ۲ میلیونی رخ داد:

به گزارش می متالز، در جریان معاملات دومین روز کاری هفته، بازار سهام با رشد قیمت در بسیاری از نمادها آغاز به کار کرد به طوری که افت نسبی قیمت دلار منجر به افزایش عرضه شد و در نهایت نماگر بازار با جهش روزانه 49 هزار و 836 واحدی و عبور از مقاومت روانی 2 میلیون واحدی به معاملات روزانه پایان داد.

به این ترتیب، بیش از 23.5 هزار میلیارد تومان در بورس و 5.9 هزار میلیارد تومان در فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات به سایپا، ایران خودرو، بانک صادرات و بانک تجارت ذوب آهن با داد و ستد بیش از 1.7، 1.3 ، 1.29، 1.25 میلیارد سهم و فولاد مبارکه با تقاضای 413 میلیون سهمی تعلق گرفت.

در این میان اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد 15 شرکت با داد و ستد 8 تا سه برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.

در صدر این فهرست، شرکت آلومینیوم حاضر در بازار دوم بورس با رشد 3.8 درصدی قیمت سهام، شاهد داد و ستد بیش از 21.4 میلیون سهمی شد.

در ادامه هم شرکت های کی بی سی، قند اصفهان، سرمایه گذاری گروه توسعه ملی، لوازم خانگی پارس، گروه صنعتی سدید، فولاد خراسان، لامیران، قند شیرین خراسان، پارس دارو، آینده سازان بهشت پارس، جام‌دارو، سایپا، سرمایه گذاری بوعلی و نوش مازندران مشمول معاملات مشکوک امروز شدند.

حضور سایپا، سرمایه گذاری گروه توسعه ملی، دو شرکت قندی، دو سهم دارویی به همراه 9 شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده