تاریخ: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۳:۱۵
بازدید: ۱۶۹
کد خبر: ۱۲۱۰۹۹
سرویس خبر : انرژی
شریعتی تشریح کرد:

اولویت‌های کمیسیون انرژی مشخص شد/از عادلانه‌سازی نظام حقوق و دستمزد تا گذر از خام‌فروشی

می متالز - سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس ضمن تشریح اولویت‌های کمیسیون انرژی از حضور وزاری نفت و نیرو در کمیسیون متبوعش طی هفته جاری خبر داد.
اولویت‌های کمیسیون انرژی مشخص شد/از عادلانه‌سازی نظام حقوق و دستمزد تا گذر از خام‌فروشی

مالک شریعتی نیاسر

به گزارش می متالز، مالک شریعتی نیاسر در تشریح دستور جلسه امروز (یکشنبه 12 مردادماه) کمیسیون انرژی مجلس از تعیین اولویت‌های کمیسیون متبوعش خبر داد و گفت:  جلسه امروز کمیسیون انرژی با دستور بررسی نهایی اولویت‌های مدنظر کمیسیون برگزار و نتایج بررسی طی نامه‌ای به هیات رئیسه مجلس اعلام خواهد شد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی به اولویت های 5 گانه  کمیسیون انرژی اشاره کرد و افزود: "پیگیری مسیر اشتغال در کشور با تاکید بر کاهش خام فروشی و حذف تدریجی آن"، به عنوان اولویت نخست و "تاکید بر خودکفایی صنایع مرتبط با حوزه مسئولیت کمیسیون انرژی در تمام زمینه‌ها و تبدیل صنایع و حمایت از دانشگاه‌های و پژوهشکده‌های مرتبط با آن‌ها، به مرکز تولید دانش و مجوز(لایسنس) دهنده" به عنوان اولویت دوم این کمیسیون معرفی شدند.  

وی ادامه داد: "حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و شتاب‌دهنده حوزه انرژی"، "اصلاح ساختار حوزه انرژی در جهت ایجاد انسجام مدیریت و حاکمیت راهبردی علمی" و "توجه ویژه به منابع انسانی حوزه انرژی و توسعه آموزش تحقیقات و عادلانه‌سازی نظام حقوق و دستمزد" به عنوان دیگر اولویت‌های کمیسیون انرژی مشخص شدند.   

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی همچنین از حضور وزرای نفت و نیرو در کمیسیون انرژی در روز سه‌شنبه هفته جاری خبر داد و گفت: وزیر نفت و نیرو به منظور پاسخ به سوال نمایندگان در کمیسیون حاضر می‌شوند.

عناوین برگزیده