تاریخ: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۳:۳۴
بازدید: ۲۰۶
کد خبر: ۱۲۱۱۱۱
سرویس خبر : آهن و فولاد
مدیرعامل «آهن سجاد مهر سپاهان» عنوان کرد

به‌دنبال تسهیل مبادلات بازار آهن هستیم

می متالز - صنعت فولاد یکی از صنایعی است که طی دهه‌های گذشته زمینه بازار بسیاری را در صنایع پایین‌دست خود و به شکل‌های مختلف ایجاد کرده است. برخی واحدهای بازرگانی در این صنعت به ارائه خدمات پرداخته‌اند و سطح خدمات خود را نیز به صورت آنلاین ارتقا داده‌اند و در تلاش هستند که به سمت صادرات پیش بروند.
به‌دنبال تسهیل مبادلات بازار آهن هستیم

به گزارش می متالز، مرکز آهن با نام تجاری «آهن سجاد مهر سپاهان» یکی از این مجموعه‌ها است که در زمینه فروش انواع میلگرد، تیرآهن، ناودانی، پروفیل، ورق سیاه، نبشی، ورق‌های آلیاژی و صنعتی، ورق‌های روغنی، گالوانیزه، استنلس استیل، رنگی و ...، انواع آهن‌آلات ساختمانی، صنعتی و سایر محصولات وارداتی فعالیت می‌کند و تامین‌کننده آهن‌آلات و ارائه‌دهنده خدمات به سازمان‌ها و نهادهای دولتی، شرکت‌های خصوصی و اشخاص است.

مجموعه آهن سجاد مهر سپاهان در سال ۱۳۸۷ با برند مرکز آهن به‌صورت رسمی شروع به فعالیت بازرگانی خدماتی کرد و در حال حاضر این مجموعه متشکل از واحدهای بازرگانی، خرید و فروش، ترابری، مالی و حسابداری، تحقیق و توسعه و رسانه‌های اجتماعی و سایت‌های مجازی توانایی ارائه خدمات کامل و به‌روز برای سازمان‌ها و نهادهای دولتی، شرکت‌های خصوصی و اشخاص را دارد.

این مجموعه یک واحد تولیدی نبوده و تامین‌کننده آهن‌آلات و ارائه‌دهنده خدمات به سازمان‌ها و نهادهای دولتی، شرکت‌های خصوصی و اشخاص است.

بهرام خانی، مدیرعامل آهن سجاد مهر سپاهان عنوان کرد: مهم‌ترین هدف مجموعه مرکز آهن از شروع تاسیس تاکنون دستیابی به مجموعه‌ای با بهترین خدمات بازرگانی و ارائه مناسب‌ترین نرخ‌های قابل قبول برای مشتریان و جذب اعتماد مشتریان است.

خانی با اشاره به میزان اشتغال‌زایی که در مجموعه مرکز آهن سجاد مهر سپاهان شکل گرفته است، عنوان کرد: در حال حاضر با بیش از ۷۰ نفر پرسنل در زمینه خرید و فروش آهن‌آلات فعال بوده و در حوزه تولید فعالیتی ندارد.

وی همچنین با اشاره به اقداماتی که در این مجموعه انجام می‌گیرد که سبب نقطه قوت آن شده، گفت: به غیر از فروش مقاطع فولادی، همکاری مستمر با بنگاه‌های جدید و قدرتمند، در اختیار داشتن ابزارهای برش ورق آهن جهت برشکاری و خمکاری محصولات، دارا بودن اپلیکیشن و سایت اختصاصی به منظور خرید آنلاین آهن‌آلات، اعلام قیمت لحظه‌ای انواع آهن‌آلات در شبکه‌های اجتماعی و سایت شرکت، رصد اخبار روز و تحولات بازار آهن در شبکه‌های اجتماعی و همچنین بهره گرفتن از تیم منسجم تحلیلگران اقتصادی و بازار آهن و استفاده از نظرات و گزارش‌ها و مقالات آنها در سایت، از نقاط قوت این مجموعه است. به غیر از موارد ذکر شده حتی چنانچه مشتریان قصد خرید آهن از این شرکت را نداشته باشند،می‌توانند از راهنمایی‌های کارشناسان این مجموعه برای خریدی مطمئن استفاده کنند.

مدیرعامل آهن سجاد مهر سپاهان مهم‌ترین نقطه قوت مرکز آهن تیم منسجم و قدرتمند را خرید و فروش آن برشمرد و در ادامه تاکید کرد: دارا بودن سایت به‌روز و قوی برای خرید هرچه راحت‌تر مشتریان طراحی شده است. از سوی دیگر اطلاع‌رسانی بالا با ابزارهای تکنولوژیک و ارائه طیف کامل محصولات آهن‌آلات را می‌توان ویژگی مهم این شرکت دانست. شرکت مرکز آهن در حال حاضر به برندی معتبر در زمینه بازرگانی آهن‌آلات در کشور تبدیل شده است و بهترین گواه در اثبات این مدعا فهرست بلند مشتریان حرفه‌ای ما در شرکت‌های دولتی و خصوصی بوده که شرکت ما را به عنوان مشاور و تامین‌کننده فولاد مورد نیاز پروژه‌های خود انتخاب کرده‌اند. خانی با اشاره به برنامه‌های پیش‌رو برای این شرکت عنوان کرد: برنامه آینده شرکت افزایش نیروهای مجرب و تکمیل ظرفیت تمامی محصولات مقاطع فولادی و وابسته برای تسهیل فروش محصولات با کمترین نرخ و تحویل در سریع‌ترین زمان است. همچنین دیدگاه بلندمدت ما در مدیریت ارتباط با مشتری و ارائه هرچه بهتر خدمات است.

خانی به برنامه‌های سال جاری نیز اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین برنامه شرکت در سال‌جاری را می‌توان افزایش تعامل با مشتریان، افزایش نیروهای مجرب و ارائه فهرست کاملی از تمامی مقاطع فولادی موردنیاز ساخت‌وساز به شمار آورد. امید است که با افزایش تولید کارخانه‌های فولاد در سال‌جاری شاهد رونق بازار و افزایش ساخت و ساز در کشور باشیم.

وی در پایان با اشاره به چالش‌های پیش‌رو در کار خود عنوان کرد: مهم‌ترین چالش تمامی شرکت‌ها در شرایط کنونی نبود ثبات اقتصادی است که به عدم ثبات بازار ارز منجر شده است. اصلی‌ترین مشکل مجموعه ما نیز عدم ثبات قیمت محصولات کارخانه‌ها و رقابت شدید بازار و مشکلات نقدینگی است. همچنین ما نیز مانند بسیاری از کسب و کارهای اینترنتی با مشکلات عمده در زیرساخت‌های مخابراتی کشور روبه‌رو هستیم که به طور جدی مانعی برای کسب و کارهای اینترنتی به‌شمار می‌رود و امید است که به زودی شاهد افزایش سهم معاملات آنلاین در کشور باشیم.

عناوین برگزیده