تاریخ: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۰۰:۱۴
بازدید: ۱۷۵
کد خبر: ۱۲۱۱۲۹
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

امروز، اعلام نتایج قرعه‌کشی سایپا

می متالز - قرعه‌کشی پنجمین طرح عرضه محصولات سایپا با حضور نمایندگان دستگاه‌های نظارتی انجام شد. در این طرح که چهار خودرو شامل دو مدل محصول کوییک و دو مدل وانت۱۵۱ عرضه شده بود، در مجموع ۸۴ هزار و ۶۴۲ نفر ثبت‌نام کردند و از این تعداد، ۸۳ هزار و ۸۷۱ نفر واجد شرایط حضور در قرعه‌کشی شدند.
امروز، اعلام نتایج قرعه‌کشی سایپا

به گزارش می متالز، در قرعه‌کشی دیروز ۸ هزار نفر انتخاب و ۴ هزار نفر (معادل ۵۰ درصد برندگان قرعه‌کشی) نیز به‌عنوان رزرو در نظر گرفته شدند تا اگر منتخبان نتوانستند ثبت نام خود را تکمیل کنند، جایگزین شوند. در این طرح برای خودروی کوئیک ۴۱ هزار و ۷۱۹ نفر ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۳ هزار نفر به‌عنوان برنده قرعه‌کشی و هزار و ۵۰۰ نفر هم به‌عنوان جایگزین انتخاب شدند.برای خودروی کوئیک.آر نیز ۳۴ هزار و ۸۴۸ نفر ثبت‌نام کردند که از این میزان ۳ هزار نفر به‌عنوان برنده قرعه‌کشی و هزار و ۵۰۰ نفر هم به‌عنوان جایگزین انتخاب شدند. برای خودروی وانت۱۵۱ نیز ۴هزار و ۳۰ نفر ثبت‌نام کردند که از این میزان هزار نفر به‌عنوان برنده قرعه‌کشی و ۵۰۰ نفر جایگزین انتخاب شدند. وانت۱۵۱ آپشنال نیز ۳ هزار و ۲۷۴ متقاضی داشت که در قرعه‌کشی دیروز هزار نفر به‌عنوان منتخبان اصلی و ۵۰۰ نفر نیز به‌عنوان لیست رزرو انتخاب شدند. اسامی منتخب در این طرح، پس از تایید نهادهای نظارتی و تخصیص به نمایندگی‌ها، ظهر امروز اعلام خواهد شد. ضمن اینکه به منتخبان نیز با ارسال پیامک اطلاع‌رسانی خواهد شد.

اما در حالی که یکی از خودروهای پیش‌فروش شده سایپا شاهین است، هنوز قیمت نهایی این خودرو مشخص نیست. در این مورد، مجید باقری قائم‌ مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش گفت: قیمت نهایی محصول جدید گروه خودروسازی سایپا هنوز نهایی نشده و مبلغ پیش‌پرداخت برای ثبت‌نام شاهین، به‌صورت علی‌الحساب است. وی افزود: مشتریان این خودرو می‌توانند با توجه به بودجه و سطح نیاز خود، تیپ مورد نظر شاهین را در زمان تکمیل‌وجه با امکانات و تجهیزات موردنظر خود برای تحویل انتخاب کنند. باقری با بیان اینکه به تازگی ابهاماتی درخصوص امکانات و تجهیزات خودروی شاهین مطرح شده، افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در گروه خودروسازی سایپا تولید انبوه این خودرو به زودی آغاز می‌شود و تا ماه‌های آینده شاهد حضور این خودرو در خیابان‌ها خواهیم بود. قائم مقام مدیرعامل سایپا افزود: خودروی شاهین در طرح‌های فروش اخیر محصولات سایپا با موعد تحویل دی، بهمن و اسفند۹۹عرضه شده بود و مشتریان محترم اطمینان داشته باشند که خودروهای خود را در زمان مقرر و حتی زودتر از موعد اعلام‌شده تحویل خواهند گرفت.

عناوین برگزیده