تاریخ: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۱:۵۰
بازدید: ۲۶۶
کد خبر: ۱۲۱۱۷۹
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
ایران متافوند 2020 افتتاح شد

مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط عمومی شرکت مس: ایران متافوند بستری برای تحقق توسعه بر پایه توان بومی و جهش تولید

می متالز - هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی، فولاد، ریخته‌گری، ماشین‌آلات و صنایع وابسته (ایران متافوند 2020) با حضور «علی جهانگیری»، معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی، «حبیب‌الله امین‌زاده»، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، «علی بیات‌ماکو»...
مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط عمومی شرکت مس: ایران متافوند بستری برای تحقق توسعه بر پایه توان بومی و جهش تولید

به گزارش می متالز به نقل از مس پرس، هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی، فولاد، ریخته‌گری، ماشین‌آلات و صنایع وابسته (ایران متافوند 2020) با حضور «علی جهانگیری»، معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی، «حبیب‌الله امین‌زاده»، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، «علی بیات‌ماکو»، مدیر مجتمع مس آذربایجان، «حیدر ضیغمی»، مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران و جمعی از صنعت‌گران استان افتتاح شد.

مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط‌عمومی شرکت مس در حاشیه مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: شرکت ملی صنایع مس ایران همواره براساس دستورات و تاکیدات دکتر اردشیر سعدمحمدی، مدیرعامل شرکت مبنی بر لزوم پیشگامی شرکت مس در تحقق شعار سال یعنی جهش تولید، این مهم را ازطریق توسعه با استفاده از توان داخلی، دنبال کردن نهضت بومی‌سازی، تلاش برای تکمیل زنجیره ارزش افزوده و ارتقای جایگاه صنعت مس کشور در صنعت مس جهان دنبال کرده است. در این راستا استفاده از ظرفیت‌های مختلف اعم از نمایشگاه‌ها، شناسایی تولیدکنندگان و شرکت‌های دانش‌بنیان و... مورد توجه قرار گرفته و با جدیت پیگیری می‌شود.

ضیغمی افزود: در نمایشگاه حاضر شرکت‌های توانمندی حضور دارند که طی بازدیدی که از غرفه‌های مختلف به‌عمل آمد زمینه‌ها و بسترهای ارتباطی خوبی شناسایی شد که می‌تواند بین این شرکت‌ها و شرکت ملی صنایع مس ایران ایجاد شود. گسترش ارتباطات و شبکه‌سازی با این مجموعه‌های توانمند از دستاوردهای حضور شرکت مس در این نمایشگاه محسوب می‌شود و می‌تواند زمینه‌ساز تحقق جهش تولید شود.

گفتنی است هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی، فولاد و ریخته‌گری، ماشین‌آلات و صنایع وابسته تا 15 مرداد امسال با حضور 70 شرکت داخلی و 10 نماینده از کشورهای دیگر از ساعت 16-22 در سالن پروین اعتصامی نمایشگاه بین‌المللی تبریز با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی برپا خواهد بود.

منبع: مس پرس
عناوین برگزیده