تاریخ: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۵۵
بازدید: ۲۳۸
کد خبر: ۱۲۱۲۳۶
سرویس خبر : انرژی
با حضور وزیر نیرو

15پروژه برقی تهران به ارزش ۲۸۵ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید

می متالز - وزیر نیرو ۱۵ پروژه فوق توزیع شرکت برق منطقه‌ای تهران را با سرمایه‌گذاری ۲۸۵ میلیارد تومان افتتاح کرد
15پروژه برقی تهران به ارزش ۲۸۵ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید

به گزارش می متالز، وزیر نیرو ۱۵ پروژه فوق توزیع شرکت برق منطقه‌ای تهران را با سرمایه‌گذاری ۲۸۵ میلیارد تومان، از طریق ویدئوکنفرانس در قالب چهاردهمین هفته پویش #هرهفته_الف_ب_ایران افتتاح کرد.

 این پروژه‌ها با هزینه‌ای بالغ بر ۲ میلیارد و ۸۵۲ میلیون ریال و با هدف افزایش قابلیت اطمینان و پایداری شبکه فوق‌توزیع در استان تهران برای گذر از پیک بار ۹۹ اجرا شده است.
بنا بر این گزارش، پست ۶۳ کیلوولت کارون، تقویت و توسعه پست‌های شمس آباد ۲، پاکدشت، فاطمیه، مشیریه، ظفر و نصب فیدرهای ۲۰ کیلوولت ترانس سوم شهریار، خطوط ۶۳ کیلوولت ارتباطی طرشت، شریف آباد، شیخ بهایی، ورامین، دوشان تپه_شهدا و دوشان تپه _پیروزی و پروژه‌های اصلاح و بهینه سازی در ۸ شبکه، نصب و بهره‌برداری خازن‌های ۲۰ کیلوولت در ۳۰ پست فوق توزیع، طرح‌های افتتاح شده این هفته از پویش به‌شمار می‌آید.

 استفاده حداکثری از توان تولید ملی و تجهیزات ساخت داخل کشور به میزان بیش از ۹۷ درصد از ویژگی‌های بارز این پروژه‌ها محسوب شده و بهبود ضریب اطمینان شبکه، پایداری شبکه، پیشگیری از بروزحوادث ناخواسته و تأمین برق مطمئن و پایدار نیز از مهمترین اهداف اجرای این طرح‌ها عنوان شده است.

عناوین برگزیده