تاریخ: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۲۳
بازدید: ۱۵۶
کد خبر: ۱۲۱۳۴۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

انعقاد تفاهم نامه همکاری سازمان صمت جنوب کرمان با سپاه و فرمانداری برای گسترش نظارت بر اصناف

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از انعقاد تفاهم نامه سه جانبه همکاری با سپاه پاسداران و فرمانداری شهرستان جیرفت برای گسترش نظارت بر اصناف خبر داد.
انعقاد تفاهم نامه همکاری سازمان صمت جنوب کرمان با سپاه و فرمانداری برای گسترش نظارت بر اصناف

به گزارش می متالز، طی مراسمی و با حضور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان، فرماندار شهرستان جیرفت و فرمانده سپاه ناحیه جیرفت تفاهم نامه همکاری امضا شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان در این خصوص توضیح داد: در راستای اجرای فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر کنترل قیمت‌ها و برخورد با هر گونه گرانفروشی و کمبود کالا در بازار و همچنین در پی آن دستور و تاکید سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت، برخورد شدید با هر گونه افزایش قیمت افسار گسیخته و تمرکز بر تامین به موقع مایحتاج مورد نیاز مردم و نظارت بر انبارها و مراکز نگهداری کالاها جزو اولویت های کاری این سازمان قرار گرفته است.

مسلم مروجی فرد ادامه داد: بر همین مبنا و در جهت عملیاتی کردن موارد فوق تفاهم نامه سه جانبه ای مابین این سازمان، فرمانداری جیرفت و فرماندهی سپاه جیرفت به امضا رسید.

وی افزود: طبق این تفاهم نامه تیم های عملیاتی ویژه با حضور بازرسین این سازمان و بسیجیان معرفی شده از طرف سپاه شهرستان در جهت بازرسی همه جانبه از سطح بازار و صنوف تشکیل و فرمانداری شهرستان نیز با تأمین زیرساخت ها و هماهنگی با سایر نهادها، ادارات، بخشداری ها و دهیاری ها در این زمینه همکاری خواهد داشت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان همچنین ضمن تقدیر از همکاری سپاه و بسیجیان جیرفت با این سازمان طی سال های قبل و در جهت کنترل بازار و کمک به توزیع اقلام مورد نیاز مردم، ابراز امیدواری کرد در ادامه نیز با تلاش این سازمان و همیاری مجموعه بسیج و سپاه و فرمانداری جیرفت، گام های بهتر و استوارتری در جهت کنترل و نظارت بازار، احقاق حقوق مردم و کمک به حل مشکلات رفاه و معیشت آنها برداریم.

مروجی فرد در ادامه گفت: این طرح در حوزه شهرستان جیرفت آغاز و در ادامه در تمامی شهرستان های جنوب کرمان انجام خواهد شد.

عناوین برگزیده