تاریخ: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۴۴
بازدید: ۱۲۱۴
کد خبر: ۱۲۱۵۱۴
سرویس خبر : مسکن و ساختمان

ساندویچ پانل ماموت تحولی در دنیای ساخت و ساز

می متالز - از مزایای اصلی و عمده فوم پلی اورتان (در ساندویچ پانل‌های سقفی و دیواری) می‌توان به سبکی، عایق بودن در برابر حرارت، مقاومت بالا در برابر سوختن (کند سوز بودن/نسوز بودن) اشاره کرد که در قیمت انواع ساندویچ پنل اثرگذار است.
ساندویچ پانل ماموت تحولی در دنیای ساخت و ساز

به گزارش می متالز، بنابر اعلام ماموت، ساندویچ پانل را می‌توان این‌گونه تعریف کرد که ساختاری سبک و مرکب دارد که از دو طرف به دولایه محدود شده و در وسط آن‌یک لایه عایق پلی یورتان قرار دارد، این ماده عایق می‌بایست بسیار نرم و سبک و دارای خواص فیزیکی خاص باشد.

ساندویچ پانل چیست؟

 ساندویچ پانل‌ها به دو گروه دیواری و سقفی تقسیم می‌شوند؛ و از طرفی لایه میانی ساندویچ پانل‌های سقفی و دیواری از موادی مانند پلی یورتان بعضا پلی اورتان نیز نوشته می‌شود که اصطلاح علمی و صحیح آن همین ساندویچ پانل پلی اورتان.

ساندویچ پانل ماموت

ساندویچ پانل گونه‌ای از مصالح ترکیبی می‌باشد با یک لایه میانی که می‌تواند از فوم پلی اورتان ساخته‌ شده باشد. ساندویچ پانل از دو طرف با لایه‌های فلزی مانند آلوزینک و یا گالوانیزه احاطه می‌شود. از نظر جنس لایه بیرونی می‌توان ساندویچ پانل‌ها را به انواع مختلفی تقسیم‌بندی کرد از قبیل: یکرو ورق یکرو فویل / دو رو فویل / پلاستیسول / یکرو ورق یکرو کاغذ. پوشش‌های فلزی مورد استفاده در ساندویچ پانل‌های تولیدی شرکت ماموت مقاومت به خوردگی و استحکام بالایی دارند. ورق آلوزینک مورد استفاده از فولاد کربنی تشکیل‌ شده که روی آن‌ یک لایه پوشش آلیاژی متشکل از ۵۵% آلومینیوم، ۴۳% روی و ۱۶% سیلیکون قرار دارد. عنصر آلومینیوم مقاومت به خوردگی و عنصر روی خواص ضد سایش ورق را افزایش می‌دهند.

ساندویچ پانل سقفی و دیواری ماموت

ساندویچ پانل متشکل از دولایه ورق است که ما بین آنها فوم عایق وجود دارد. این فوم که معمولاً از پلی اورتان می‌باشد، به‌وسیله چند میکرون پرایمر با ورق‌های فوقانی و تحتانی (از گالوانیزه، آلوزینک یا آلومینیوم) چسبندگی قطعی برقرار می‌کند. فوم عایق می‌تواند از جنس پلی اورتان باشد که برای ساندویچ پنل‌های استاندارد معمولاً از فوم پلی اورتان استفاده می‌شود. از مزایای اصلی و عمده فوم پلی اورتان (در ساندویچ پانل‌های سقفی و دیواری) می‌توان به سبکی، عایق بودن در برابر حرارت، مقاومت بالا در برابر سوختن (کند سوز بودن / نسوز بودن) اشاره کرد که در قیمت انواع ساندویچ پنل اثرگذار است.

کیفیت ساندویچ پانل‌های ماموت

در ساندویچ پانل تولیدی شرکت ماموت از فوم پلی اورتان با دانسیته ۲±۴۰ کیلوگرم بر متر مکعب با ورق آلوزینک استفاده می‌شود. ماموت یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان و صادرکنندگان این محصول به کشورهای منطقه اعم از ترکمنستان، عراق، تاجیکستان، امارات متحده عربی می‌باشد. از خصوصیات ویژه ساندویچ پنل‌های ماموت می‌توان به عایق بودن در برابر صدا، سرما و گرما، تحمل بار زیاد، سبکی، مقاومت عالی در برابر آتش (انواع B۱، B۲، B۳) و دیگر حوادث طبیعی توأم با حفظ معیارهای بهداشتی و سازگاری کامل با محیط‌زیست را نام برد.

شما می‌توانید جهت خرید و مشاوره در خصوص مسائل ساندویچ پانل با مشاوران مجاز گروه صنعتی ماموت کبا شماره‌های ۰۲۶۳۴۴۲۱۲۲۶-۰۲۶۳۴۴۲۱۲۱۶ و یا شماره‌های همراه ۰۹۱۲۱۷۸۰۷۵۴-۰۹۱۲۴۶۲۹۴۴۱ تماس حاصل فرمائید.

ساندویچ پانل دیواری و سقفی ماموت با ضخامت ۳ الی ۱۵ سانتیمتر عمدتاً در سقف و دیوار سوله‌ها، سردخانه‌ها، کارگاه‌ها و ساختمان‌های اداری و مسکونی استفاده‌ شده و برای دیوارها و پارتیشن‌های داخلی سوله نیز مناسب می‌باشند.

مزایای ساندویچ پانل‌ها:

۱. قابلیت تحمل فشار بار بسیار بالا در ساندویچ پانل‌ها

۲. قابلیت شستشو و تامین بهداشت و سلامت

۳. قابلیت حمل‌ونقل با سرعت زیاد و سهولت در نصب ساندویچ پانل‌ها در ارتفاعات

۴. تحویل سریع و نصب و اجرای آسان

۵. عایق مناسب رطوبت، صدا و حرارتی و برودتی و مقاوم در برابر فشار بار، آتش و حرارت و برودت جلوگیری

۶. جلوگیری از گسترش آتش در صورت آتش‌سوزی

۷. کم‌وزن ولی سخت و محکم و مقاوم در برابر عوامل طبیعی

۸. کم‌هزینه بودن در برابر دیگر مصالح و زیبا و مقرون‌به‌صرفه با قیمتی عالی

۹. مقاومت عالی در مقابل نیروهای برشی و خمشی ناشی از رانش یا زلزله

۱۰. مقاومت در برابر گرما و سرما و صوت و رشد گیاهان و عبور باکتری‌ها و میکروب‌ها

همچنین می‌توانید با آدرس پست الکترونیک ماموت به آدرس mammutpanel۵۰۱۰@mammutgroup.com تماس حاصل فرمائید.

آدرس اینترنتی ما: mammut۵۰۱۰.com

این محصول دارای ورق دو رو آلوزینک، دو رو گالوانیزه و یا یک رو آلوزینک از بیرون و یک رو گالوانیزه از داخل می‌باشد که مابین آنها عایق فوم پلی اورتان با دانسیته ۴۰ کیلوگرم در متر مکعب تزریق شده است. ایجاد شیار روی سطوح، استحکام فشاری محصول را تا حد مطلوبی بالا برده است.

نصب ساندویچ پانل

 اجرا و نصب ساندویچ پانل آسان و راحت است ولی اگر بخواهیم شناسه‌ها و ویژگی‌های فنی و راه‌کارهای آن را در نظر بگیریم کاری سخت و پیچیده به نظر خواهد آمد و از طرفی به ساختار و انسجام مواد به‌کاررفته در ساندویچ پانل بستگی دارد.

نصب سریع و آسان ساندویچ پانل سقفی و ساندویچ پانل دیواری که برای فضاهای تجاری، صنعتی، کشاورزی و انواع سالن‌ها و نصب ساندویچ پانل پیش‌ساخته به‌منظور حفاظت از سطوح بزرگ و یکنواخت بهترین گزینش و یک‌راه اقتصادی است.

مدل‌ها: صاف (DNS) – شیاردار (DND)– پیچ مخفی (RPO)
ضخامت: ۴، ۵، ۶، ۸، ۱۰، ۱۲ و ۱۵ سانتیمتر
عرض: ثابت ۱.۱۶ متر با ۲ سانتیمتر اورلپ
طول: ۲ الی ۱۵ متر به دلخواه مشتری

همچنین مشتریان در صورت نیاز به مراجعه حضوری می‌توانند به آدرس: استان البرز، خیابان بهشتی سه‌راه گوهردشت کوی میثم یکم پلاک ۵ واحد ۴ مراجعه نمایند.(همراه داشتن ماسک در این ایام الزامی است.)

عناوین برگزیده