تاریخ: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۰۷
بازدید: ۲۹۶
کد خبر: ۱۲۱۸۴۵
رئیس اسبق سازمان هواپیمایی کشوری مطرح کرد:

صنعت هوایی کشور نیازمند بازسازی کامل است

می متالز - رئیس اسبق سازمان هواپیمایی کشوری معتقد است در حال حاضر صنعت هوایی کشور در بدترین حالت ممکن قرار گرفته، از همین رو این صنعت نیازمند اصلاح ساختاری، تشکیلاتی و پرسنلی دارد.
صنعت هوایی کشور نیازمند بازسازی کامل است

به گزارش می متالز، بهزاد مظاهری در خصوص انتصاب رئیس جدید سازمان هواپیمایی کشوری عنوان کرد: جناب آقای زنگنه چه در دوره‌ای که در نیروی هوایی بودند و چه در زمانی که مسئول آشیانه بودند و چه در مدیریت شرکت هواپیمایی معراج و ایران ایر، بسیار موفق عمل کردند.

او در ادامه افزود: در زمان مدیریت ایشان تغییر و تحولات بسیاری خوبی در هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» انجام گرفت.

رئیس اسبق سازمان هواپیمایی کشوری تصریح کرد: کسی که می‌خواهد بر تصدی ریاست سازمان هواپیمایی کشوری بنشیند باید قائدها همین مشخصات آقای زنگنه را داشته باشد، یعنی در کنار متخصص بودن باید مشکلات و دغدغه‌های شرکت‌های هواپیمای و صنعت هوایی را به خوبی بشناسد، از مسائل حقوقی و استانداردها صنعت هوایی به خوبی آگاهی داشته باشد و مهم‌تر از همه ارتباط خاص داشته باشد.

مظاهری صنعت حمل و نقل هوایی را نیازمند اصلاح ساختاری دانست و گفت: باید در چارت سازمان هواپیمایی کشوری، شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایرات، فرودگاه و ... با توجه به شرایط تحریمی سازمان‌دهی جدیدی صورت بگیرد.

او معتقد است: از نظر بنده تقریباً هر قسمتی از صنعت هوایی دست یک نفر است و تقریباً هم هیچ بخشی با هم هماهنگ نیست.

مظاهری با بیان اینکه در حال حاضر صنعت اویشن کشور در بدترین حالت ممکن است، بیان کرد: این صنعت نیازمند اصلاح ساختاری، تشکیلاتی و پرسنلی نیاز دارد؛ این صنعت نیازمند فردی است که با قدرت، تخصص و ارتباطاتی که دارد یک سازماندهی جدیدی انجام دهد.

رئیس اسبق سازمان هواپیمایی کشوری تأکید کرد: تمام صنعت هوایی نیازمند بازسازی کامل است و به نظر بنده در حال حاضر تنها فرد که می‌تواند این کار را انجام بدهد جناب زنگنه است.

او به زمان ریاست خود در سازمان هواپیمایی کشوری اشاره کرد و توضیح داد: بنده زمانی که به سازمان هواپیمایی کشوری رفتم، از بدنه صنعت هوایی کشور نبودم اما توانستیم بهترین‌ها و متخصص‌ترین افراد را در کنار هم جمع کنیم و در نهایت موفق شدیم صنعت را به جایی برسانیم که سطح استاندارد صنعت هوایی کشور به چهارم و پنجم دنیا برسد و دلیل آن این بود که بهترین و متخصصین افراد را کنار هم جمع شده بودند.

منبع: تین نیوز
عناوین برگزیده