تاریخ: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۵۹
بازدید: ۱۱۴
کد خبر: ۱۲۲۰۷۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس اداره صمت نیشابور خبر داد:

پلمب ٢٢ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در نیشابور

می متالز - رئیس اداره صنعت معدن و تجارت نیشابور از پلمب ٢٢ واحد صنفی در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد.
پلمب ٢٢ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در نیشابور

به گزارش می متالز، محمد رضا پورکاویان در تشریح این خبر گفت: طی دو هفته گذشته در قالب گشت مشترک بازرسان اداره صنعت معدن و تجارت، اتحادیه های مربوطه، بهداشت و محیط دانشکده علوم پزشکی، اداره اماکن عمومی نیروی انتظامی، اداره غله در قالب پنج تیم از ۵١٢ واحد صنفی شهرستان بازدید شد. 

وی افزود: طی این بازدیدها به ١٩۵ واحد صنفی تذکر کتبی و ۵۶ گزارش بازرسی و ارسال به اداره تغزیرات حکومتی شهرستان جهت رسیدگی انجام شد و همچنین ٢٢ واحد صنفی پلمب شدند.

وی با بیان اینکه این بازدیدها در قالب گشت مشترک تا زمان سفید شدن وضعیت ویروس کرونا در شهرستان ادامه دارد، اظهار داشت: رعایت پروتکل های بهداشتی برای تمامی واحد های صنفی و غیر صنفی الزامی است، از تمامی متصدیان واحدهای صنفی خواهشمندیم با رعایت بهداشت فردی و پروتکل‌های بهداشتی یاری رسان همنوعان خود باشند. 

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت نیشابور تاکید کرد: از شهروندان خواهشمندیم در صورت رعایت نشدن پروتکل های بهداشتی در سطح واحد های صنفی با شماره ١٢۴ واحد رسیدگی به شکایات این اداره تماس حاصل کنند.

عناوین برگزیده