تاریخ: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۳۸
بازدید: ۱۸۵
کد خبر: ۱۲۲۲۴۷
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

اقدامات استان در خصوص معادن بر اساس مذاکرات و تفاهم است

می متالز - استاندار یزد گفت: همواره شنوای خواسته‌های فعالان حوزه‌های مختلف معدنی هستیم.
اقدامات استان در خصوص معادن بر اساس مذاکرات و تفاهم است

به گزارش می متالز، محمد علی طالبی استاندار یزد در نشست هم اندیشی نمایندگان تشکل‌های زیست محیطی استان با بیان اینکه در یکسال اخیر اقدامات موثری برای حفاظت از محیط زیست استان سامان داده ایم، گفت: اولین اقدام جدی‌ که صورت گرفت، اعمال محدودیت‌ها برای توسعه صنایع جدید پرآبخواه و آلاینده در استان بود که بازخورد‌های خوبی در سطح ملی داشت.

او افزود: همواره از تشکیل انجمن‌های زیست محیطی حمایت کرده و فعالیت آن‌ها را به منظور وسعه استان می‌دانیم.

طالبی با بیان اینکه هیچکدام از موضوعات و مسائل استان نباید موجب انشقاق در مجموعه تشکل‌های زیست محیطی و تاثیر منفی آن‌ها در ارتباط با دستگاه‌های اداری و اجرایی شود، افزود: همواره باید از فضای گفتگو و مفاهمه صیانت کنیم چرا که هیچ چیزی به اندازه گفتگو نمی‌تواند ما را به نتیجه پایدار برساند.

استاندار یزد با اشاره به مهیا بودن فضای گفتگو در استان، عنوان کرد: ما همواره شنوای خواسته‌های فعالان حوزه‌های مختلف بوده و از نظرات کارشناسی آن‌ها بهره برده ایم.

او در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مسائل و ابهامات مطرح شده درباره یکی از معادن استان، عنوان کرد: برای رفع این ابهامات جلسه‌ای با حضور نمایندگان این معدن و فعالین محیط زیست در استانداری برگزار می‌کنیم تا مسائل روشن‌تر شود.

طالبی خاطر نشان کرد: تمامی اقدامات استان در یکسال گذشته در خصوص معدن مذکور، بر اساس صورت جلسات و توافقاتی بوده که از سوی مدیران وقت استان و کشور امضا شده و هیچگونه تصمیم جدیدی اتخاذ نشده است.

عناوین برگزیده