تاریخ: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۵۵
بازدید: ۱۱۹
کد خبر: ۱۲۲۳۳۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
عظیمیان خبر داد؛

بازدهی سرمایه گذاری در فولاد مبارکه بیش از طلا و دلار

می متالز - مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در مجمع عمومی گفت: در مقایسه شش ماه میزان بازدهی سرمایه گذاری در شرکت فولاد مبارکه با سایر بازارها نشان می دهد که سرمایه گذاری در طلا 86 درصد و در دلار 45 درصد بازدهی داشته اما در فولاد مبارکه بیش از 300 درصد بوده است.
بازدهی سرمایه گذاری در فولاد مبارکه بیش از طلا و دلار

بازدهی سرمایه گذاری در فولاد مبارکه بیش از طلا و دلار

به گزارش می متالز، مجمع عمومی شرکت فولاد مبارکه اصفهان روز 14 مرداد ماه به صورت مجازی برگزار شد. مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در مجمع عمومی با اشاره به اینکه سرمایه گذاری در کوتاه مدت در فولاد مبارکه بسیار سودآور تر از طلا و دلار بوده است، گفت: در مقایسه شش ماه میزان بازدهی سرمایه گذاری در شرکت فولاد مبارکه با سایر بازارها نشان می دهد که سرمایه گذاری در طلا 86 درصد و در دلار 45 درصد بازدهی داشته اما در فولاد مبارکه بیش از 300 درصد بوده است.

حمیدرضا عظیمیان با بیان اینکه درآمد عملیاتی شرکت فولاد مبارکه در سال 99 افزایش قابل ملاحظه ای داشته است، تصریح کرد: در سال 98 میزان درآمد مالیاتی شرکت 95.946 میلیارد ریال بوده که در سه ماهه امسال به 126.685 میلیارد ریال رسیده که رشدی 32 درصدی بوده است و سود خالص شرکت از 37.653 میلیارد ریال به 39.109 میلیارد ریال رسیده که رشدی 4 درصدی داشته است. از این رو سود نقدی 187 ریالی به ازای هر سهم در سه ماهه اول 99 در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در مجمع عمومی با تاکید بر اینکه میزان تولید در سه ماهه امسال 2 میلیون و 31 هزار تن بوده است، گفت: در این بازه زمانی میزان فروش شرکت نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته و از یک میلیون و 953 هزار تن به 2 میلیون و 22 هزار تن رسیده است.

او با نگاهی به چالش های موجود در صنعت فولاد گفت: در شرایط کنونی به دلیل تعدد مراجعه تصمیم گیری التهاب های در بازار ایجاد شده است، همچنین مشکلاتی در تامین مواد اولیه وجود دارد در سال 98 حدود 8 میلیون تن کنسانتره خریداری کرده ایم و همچنین به دلیل اینکه به اندازه کافی مواد اولیه به دست ما نرسیده مجبور بوده ایم گندله از بازار بخریم در حالی که از بزرگترین تولیدکنندگان این محصولات هستیم.

عناوین برگزیده