تاریخ: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۵۳
بازدید: ۴۰۲
کد خبر: ۱۲۲۴۴۰
سرویس خبر : متالورژی و مواد

نشست عملیاتی سازی مصوبه هیات واگذاری ماشین سازی و ریخته گری تبریز برگزار شد

می متالز - نشست بررسی و تسریع عملیاتی سازی مصوبه هیات واگذاری سازمان خصوصی سازی درباره کارخانجات ماشین سازی و ریخته گری تبریز با دیدار اعضای هیات عامل و معاونان سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در این واحد صنعتی برگزار شد.
نشست عملیاتی سازی مصوبه هیات واگذاری ماشین سازی و ریخته گری تبریز برگزار شد

به گزارش می متالز، بهزاد اعتمادی معاون و عضو هیات عامل ایدرو در این نشست وجود زنجیره کامل تولید در مجموعه کارخانجات ماشین سازی در دهه چهل را بستری مناسب در شرایط فعلی تحریم ها که سیاست های وزارت صمت و ایدرو مبنی بر حداکثرسازی و تعمیق ساخت داخل نیازهای ماشین آلات واحدهای تولیدی است ظرفیتی ارزشمند برشمرد.

وی افزود: در این رویکرد مجموعه ماشین سازی و ریخته گری با توجه به ظرفیت ها، تجربه و دانش اندوخته و زیر ساخت های پایدار می تواند با همگامی بخش های دانش بنیان به شکوفایی و روزآمدی بهینه و صرفه جویی ارزی جدی بیانجامد.

محمدرضا عبداللهی معاون برنامه ریزی و عضو هیات عامل ایدرو نیز با اشاره به تاکید ویژه سرپرست وزارت صمت برای تسریع در رفع مشکلات و تعیین تکلیف این واحد های صنعتی به عنوان سرمایه ملی بخش صنعت در سال جهش تولید افزود : ایدرو ضمن بررسی برنامه تولید و الزامات تحقق تولید پیش بینی شده در ماشین سازی و ریخته گری تبریز، راهکارهای ارتقاء بهره وری عوامل در راستای جهش تولید را ارایه و عملیاتی خواهد کرد.

در این نشست همچنین احمد علیرضا بیگی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو، جهانگیری معاون برنامه ریزی اقتصادی استاندار وامین زاده رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی و مدیران واحد های صنعتی به ارائه نقطه نظرات و اهم مسائل این دو مجموعه پرداختند.

http://www.shatanews.ir//parameters/mimt/modules/cdk/upload/content/news/174210/WhatsApp-Image-2020-08-09-at-14.44.44.jpeg

عناوین برگزیده