تاریخ: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۰۹
بازدید: ۱۶۳
کد خبر: ۱۲۲۴۴۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد:

افزایش2 برابری اعتبارات شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان در دستور کار/ توسعه شهرک های جدید التاسیس سیستان و بلوچستان در اولویت قرار دارد

می متالز - مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: اعتبارات شهرک‌های صنعتی استان سیستان و بلوچستان را نسبت به سال گذشته به میزان دو برابر افزایش می‌دهیم.
افزایش2 برابری اعتبارات شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان در دستور کار/ توسعه شهرک های جدید التاسیس سیستان و بلوچستان در اولویت قرار دارد

http://www.shatanews.ir//parameters/mimt/modules/cdk/upload/content/news/174147/Salehinia-Mask.jpg

به گزارش می متالز، محسن صالحی‌نیا در دیدار استاندار، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: توسعه شهرک‌های صنعتی در شهرهای جدید التأسیس استان سیستان و بلوچستان در اولویت برنامه‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران قرار دارد.

وی ضمن قدردانی از توجه و پیگیری‌های ویژه استاندار و حمایت از دستگاه‌های هم خانواده وزارت صنعت، معدن و تجارت در سیستان و بلوچستان، وعده داد به‌زودی برای بازدید و بررسی زمینه‌های توسعه صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی به این استان سفر نماید.

استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار گفت: درپی سیاست‌های کلان دولت در راستای توسعه سیستان و بلوچستان و اقبال سرمایه گذاران به این استان، تقویت شهرک‌های صنعتی به‌ویژه شهرک‌های تخصصی توسط بخش خصوصی نقش مهمی در سرمایه‌ گذاری و ایجاد اشتغال و تحقق اهداف و چشم انداز توسعه استان دارد.

احمدعلی موهبتی افزود: در برخی شهرهای جدید التأسیس از جمله زرآباد، که در آینده نقش مهمی در توسعه این استان و منطقه ایفا خواهند کرد، باید مطالعه و مهندسی جامعی درخصوص ایجاد شهرک‌های صنعتی صورت پذیرد.

وی ضمن قدردانی از نگاه ویژه سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در ارتباط با تخصیص منابع مرتبط با توسعه شهرک‌های صنعتی استان، مشکلات شهرک‌های صنعتی به‌ویژه شهرک صنعتی کامبوزیا زاهدان و چابهار در تأمین زیرساخت برق با همکاری دستگاه‌های خدمات رسان را تشریح کرد که پس از بررسی، تصمیمات مورد نیاز اتخاذ شد.

در این نشست داوود شهرکی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت و علیرضا راشکی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سیستان و بلوچستان گزارش اقدامات انجام شده، پروژه‌های درحال اجرا و مسائل و مشکلات مربوطه را ارائه نمودند.

عناوین برگزیده