تاریخ: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۵۸
بازدید: ۲۰۵
کد خبر: ۱۲۲۷۶۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
کارشناس بازار سرمایه مطرح کرد:

تعادل شاخص و بازاری مثبت

می متالز - در هفته‌ای که گذشت سهام شاخص ساز و بزرگ حدود ۲۵ درصد منفی شدند، بنابراین اگر شاخص بتواند در وضعیتی متعادل قرار گیرد، هفته پیش رو بازاری مثبت خواهیم داشت، در غیر این صورت روند منفی در انتظار بازار است.
تعادل شاخص و بازاری مثبت

به گزارش می متالز، محسن عباسلو، مدیرعامل کارگزاری ارگ هومن گفت: آزادسازی بخش دوم سهام عدالت را می‌توان ازعوامل تاثیرگذار بر روند منفی شدن شاخص در هفته آتی دانست. 


این کارشناس بازار سرمایه تصریح کرد: آزادسازی سهام عدالت در مرحله اول بازار را به مدت یک هفته در شرایط منفی قرار داد، بنابراین در پیش بینی آزادسازی مرحله دوم فروشنده شدن افراد اثر منفی خود را بر بازار خواهد گذاشت.


وی ادامه داد: در هفته‌ای که گذشت سهام شاخص ساز و بزرگ حدود ۲۵ درصد منفی شدند، بنابراین اگر شاخص بتواند در وضعیتی متعادل قرار گیرد، هفته پیش رو بازاری مثبت خواهیم داشت، در غیر این صورت روند منفی در انتظار بازار است.


مدیرعامل کارگزاری ارگ هومن خاطر نشان کرد: در چنین شرایطی سهم‌های وابسته به ارز و‌ ETF ‌هایی که توسط دولت ارائه خواهد شد را می‌توان صعودی و ارزنده دانست.


عباسلو در پیش بینی حرکت شاخص در مرز ۲ میلیون واحدی گفت: با این حجم معاملات جاری در بازار، اگر شاخص ۲ روز روند مثبت داشته باشد، از عدد ۲ میلیون عبور خواهد کرد.

عناوین برگزیده