تاریخ: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۰۲
بازدید: ۱۱۴
کد خبر: ۱۲۳۲۲۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
بابایی کارنامی:

فراکسیون کارگری به شدت از مدرس خیابانی حمایت خواهد کرد

می متالز - رییس فراکسیون کارگری مجلس یازدهم از حمایت این فراکسیون از مدرس خیابانی برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت.
فراکسیون کارگری به شدت از مدرس خیابانی حمایت خواهد کرد

به گزارش می متالز، علی بابایی کارنامی نماینده ساری و میاندرود به عنوان در پاسخ به این سوال که نظر شما راجع به انتخاب مدرس خیابانی به عنوان وزیر پیشنهادی برای وزارت صنعت، معدن و تجارت چیست، گفت: مدرس خیابانی گزینه اصلی این وزارتخانه بوده و به طور قطع بنده به ایشان رای خواهم داد. دلیل این قطعیت از سه جنبه قابل بررسی است؛ اول اینکه مدرس خیابانی جوان بوده و انگیزه کار و تحول در این وزارتخانه را داراست، دلیل دوم اینکه ما در یک سال پایانی دولت قرار داریم، فرد جدیدی به غیر از مدرس خیابانی با فضای این وزارتخانه آشنایی ندارد.

وی با تاکید بر اینکه مدرس خیابانی از جنس وزات صنعت، معدن و تجارت است، گفت: دلیل سوم این است که هر چه من و همکاران مجلس بررسی کردیم به سلامت کاری شخص مدرس خیابانی در طول سال‌های خدمت ایشان رسیدیم. ضمن اینکه ایشان خیرالموجودین در شرایط کنونی است. یک سال پایانی دولت است. از سویی وزارت صمت هم ساختاری از مشکلاتی رنج می‌برد که اصلا به وزیر ارتباطی ندارد. مثلا بحث خودرو تابع مسائل و متغیرهای کلان اقتصادی کشور است. در نتیجه جمع بندی ما این است که آقای مدرس خیابانی در این مدت کوتاه ثابت کرد که فرد میدانی و عملگراست و تعاملش با دولت، مجلس و سه قوه بسیار خوب است.

رئیس فراکسیون کارگری مجلس یازدهم عنوان کرد: مدرس خیابانی با بدنه گروه‌های هدف این وزارتخانه مانند اتاق‌های بازرگانی، تشکل‌های کارفرمایی و کارگری ارتباط خوبی دارد و آنها هم گزینه مطلوب‌شان مدرس خیابانی است ضمن اینکه در توسعه و رونق فضای کسب و کار در کشور در کوتاه مدت اقدامات قابل توجهی به انجام رسانده است.

وی در پاسخ به این سوال که شما به عنوان رییس فراکسیون کارگری می‌فرمایید که نظر فراکسیون کارگری نسبت به انتخاب مدرس خیابانی چیست، گفت: فراکسیون کارگری به شدت از مدرس خیابانی حمایت خواهد کرد. همچنین فراکسیون‌های منطقه‌ای و سه استان شمالی هم مدرس خیابانی را گزینه مطلوبی برای سکانداری وزارت صنعت، معدن و تجارت در شرایط کنونی کشور می‌دانند و امیدوارم ایشان بعد از کسب آرای مورد نیاز منویات رهبر معظم انقلاب در بحث جهش تولید، جهد و تلاش لازم را در وزارت صنعت معدن و تجارت انجام دهد.

عناوین برگزیده