تاریخ: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۰۷
بازدید: ۲۴۵
کد خبر: ۱۲۳۲۵۴
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

کشف بیش از ۱۶ تن سنگ معدن قاچاق در اسفراین

می متالز - فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه کامیون بنزحامل 16 تن و 325 کیلوگرم سنگ معدن قاچاق از نوع سرب و روی به ارزش بیش از یک میلیارد و 142 میلیون ریال در این شهرستان اسفراین خبر داد.
کشف بیش از ۱۶ تن سنگ معدن قاچاق در اسفراین

به گزارش می متالز، سردار "علیرضا مظاهری" با اعلام جزئیات این خبر گفت: در راستای طرح عملیاتی مبارزه با استفاده غیر مجاز از معادن ماموران پاسگاه انتظامی عباس آباد در حین گشت زنی در محور اسفراین به سبزوار موفق به شناسائی یک دستگاه کامیون بنز حامل سنگ معدن غیر مجاز از نوع سرب و روی شدند. 
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه ماموران موفق شدند ،خودرو مذکور را متوقف کنند افزود: در بازرسی از این کامیون مقدار 16 تن و 325 کیلوگرم سنگ معدن کشف و ضبط شد. 
وی با اشاره به اینکه در این رابطه 2 نفر متهم نیز دستگیر که بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: خودرو توقیفی به پارکینگ منتقل و سنگ معدن کشف شده تحویل اداره صنعت و معدن شهرستان گردید.  
سردار مظاهری با بیان اینکه ارزش این مقدار سنگ معدن بیش از یک میلیارد و 142 میلیون ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: اقدامات پلیس در راستای مبارزه با استفاده غیر مجاز از معادن در سطح شهرستان با قدرت ادامه دارد که از شهروندان عزیز انتظار می رود در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

منبع: عصر اترک
عناوین برگزیده