تاریخ: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۹:۰۵
بازدید: ۱۶۶
کد خبر: ۱۲۳۳۱۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

کمک 60 واحد صنعتی گیلان برای کمک آسیب‌دیدگان کرونا

می متالز - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان، از کمک 500 میلیون تومانی60 واحد تولیدی شهرک‌های صنعتی گیلان به آسیب‌دیدگان از شروع کرونا خبر داد.
کمک 60 واحد صنعتی گیلان برای کمک آسیب‌دیدگان کرونا

به گزارش می متالز، فرهاد دلق پوش در راستای مسوولیت های اجتماعی صنایع، در مواجهه با ویروس کرونا گفت: صاحبان صنایع استان از همان روزهای نخست نسبت به تأمین و توزیع اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم و بخش‌های درمانی برای پیشگیری از شیوع این بیماری در سطح استان پای کار آمدند و همچنان که برای کمکی به ارزش 5 میلیارد ریال به اقشار نیازمند و آسیب دیده کرونا در گیلان اقدام نموده اند.

وی در ادامه گفت: صاحبان واحدهای تولیدی شهرک‌های صنعتی قرار است همچون سایر مردم تا پایان ماه صفر برای کمک به آسیب دیدگان ناشی از کرونا و نیازمندان در شرایط فعلی کمک‌های مومنانه خود را ادامه دهند.

دلق پوش تصریح کرد: شرایط فعلی ایجاب می‌کند تا بخش خصوصی در کنار مسوولان دولتی قرار گرفته و تا شکست کامل این ویروس در سطح کشور از هیچ تلاشی دریغ ننمایند.

وی در پایان از همه فعالان اقتصادی و واحدهای تولیدی درخواست کرد: با کمک‌های مجاهدانه خود تا شکست کامل کرونا و کمک به آسیب دیدگان این بیماری با بخش های دیگر مشارکت کنند.

عناوین برگزیده