تاریخ: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۹:۱۳
بازدید: ۲۵۴
کد خبر: ۱۲۳۳۲۰
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی
قیمت گذاری دنا پلاس توربو اتوماتیک در آستانه تصویب

مقیمی : خودروها پس از ابلاغ قیمت، تحویل مشتریان می شود

می متالز - مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از آمادگی تحویل خودرو دنا پلاس توربواتوماتیک به مشتریان خبرداد و گفت : ارسال دعوتنامه به مشتریان منوط به تصویب قیمت نهایی این محصول توسط نهادهای ذیربط است.
مقیمی : خودروها پس از ابلاغ قیمت، تحویل مشتریان می شود

مقیمی : خودروها پس از ابلاغ قیمت، تحویل مشتریان می شود

می متالز، فرشاد مقیمی، با بیان این مطلب گفت : فرآیند قیمت‌گذاری سبب تاخیر شده که به محض تصویب قیمت و تکمیل وجه توسط مشتریان، نسبت به تحویل خودرو اقدام خواهد شد.
وی افزود : با همکاری زنجیره تامین، قراراست روزانه ۲۰۰ دستگاه خودروی دنا پلاس توربو شارژراتوماتیک درایران خودرو تولید شود و تاکنون دوهزاردستگاه ازاین محصول تولید وآماده تحویل به مشتریان شده است.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به این که دنا پلاس اتوماتیک از استانداردهای آلایندگی و زیست محیطی مصوب و ملی عبورمی‌کند، خاطرنشان کرد: این خودرو براساس سلیقه مصرف‌کنندگان و بدون بهره‌گیری از مشاوران خارجی و توسط مهندسان ایران خودرو طراحی و تولید شده است.
مقیمی تصریح کرد: حدود هفت هزارو 300 دستگاه  خودرو دناپلاس و دنا پلاس توربو اتوماتیک به مشتریان تعهدداریم که با تامین و تدارک قطعات و همکاری زنجیره تامین ، مشکلی در تولید این محصول نداریم و ظرفیت  تولید بیش از این اعداد است .

 

منبع: ایکوپرس
عناوین برگزیده