تاریخ: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۹:۴۳
بازدید: ۹۴
کد خبر: ۱۲۳۳۳۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
ساعت پنج و نیم عصر:

وقتی همه خواب بودند...

می متالز - گزارش پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به سیگنالی از سوی پاستور و خدمتی اضافه برای اهالی بازار سرمایه و...
وقتی همه خواب بودند...

به گزارش می متالز به نقل از بورس نیوز، بحث تکراری و لوث شده این روزها وجود حباب یا عدم حباب در بورس است. اصلا این بحث آنقدر جذاب شده که خیلی از آقایون، وظیفه رسمی و کسب و کار تخصصی و... خود را رها کرده و شبانه روز در حال تحلیل بورس هستند. جالب اینکه خیلی از این بزرگواران اصلا تا همین ۲ ، ۳ سال پیش از بورس، فقط املایش را بلد بودند. خلاصه که کسب شهرت مقدماتی دارد و یکی از شروط، همرنگ جماعت شدن و نان به نرخ روز خوردن است. اهالی پاستور هم به کل مملکت داری را بی خیال شده اند و یک روز مصاحبه مثبت می کنند و روزی بعد، از ریسک های بورس می گویند و سیگنال خروج می دهند. کاش یاد بگیریم راه خود را درست برویم؛ تحلیلگری بورس هم بماند برای اهل فن واقعی.

 

وقتی همه خواب بودند

اما در همین مدتی که همه سرشان گرم بورس و بورس بازی و بورس ستیزی بود؛ خودروی نسبتا کم کیفیت داخلی که سوژه جوک های زیادی هم هست، به ۹۳ میلیون تومان رسید! حالا باز از حباب سهام بترسید...

 

خدمت اضافه ای دیگر برای اهالی بازار سرمایه

گفتیم چرا هسته هنگ می کند؟ ما که نه می فهمیم چند میخریم و نه میدانیم چند فروش می رود! گفتند ما بازار را دو هسته ای میکنیم! خدا می داند با شنیدن این خبر مسرت بخش که البته طبق معمول، جزو خدمات اضافه است و دوستان لطف می کنند و ترانه می دهند، چقدر ذوق کردیم خدا قوت دلاوران. فقط طوری نباشد که هسته ها هم روی قیمت سهم ها اثر بگذارند یا خدایی نکرده کار ما در این بازار به شیفت شب کشیده شود.

عناوین برگزیده