تاریخ: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۰:۴۳
بازدید: ۴۲۰
کد خبر: ۱۲۳۴۳۵
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

نشست فرماندهان و پیشکسوتان مهندسین سپاه در دفاع مقدس با مهندس مجیدی مدیرعامل ایرالکو

می متالز - جمعی از مجمع مهندسی دفاع مقدس در سپاه در روز دوشنبه مورخ ۹۹/۰۵/۲۱ میهمان مهندس احمد مجیدی مدیر عامل شرکت آلومینیوم ایران بودند. در ابتدای این جلسه مهندس مجیدی ضمن خیر مقدم، گزارش مفصلی از احداث شرکت آلومینیوم ایران، وضعیت تأمین مواد اولیه در جریان تحریم ها، طرح های توسعه ای و در دست اجراء، وضعیت فروش داخلی و صادرات محصولات، تأمین ارز مورد نیاز و نیروی انسانی به مدعوین ارائه کرد.
نشست فرماندهان و پیشکسوتان مهندسین سپاه در دفاع مقدس با مهندس مجیدی مدیرعامل ایرالکو

به گزارش می متالز به نقل از روابط عمومی ایرالکو، در ادامه مهندس عندلیب از پیشکسوتان مجمع مهندسی سپاه ضمن تقدیر و تشکر از مدیرعامل ایرالکو افزود: از میزبانی مهندس مجیدی که از نیروهای ارزشی و باسابقه جبهه و جنگ می باشند تقدیر و تشکر می‌نمایم.

وی افزود: مجمع مهندسین دفاع مقدس یک تشکل مردم نهاد است که در سال ۱۳۹۳ در اداره ثبت شرکت ها به عنوان یک سازمان مردمی به ثبت رسیده است و هدف آن ارائه خدمات فرهنگی و مهندسی به شرکت ها، مؤسسات و ارگان‌های دولتی و خصوصی است.

مهندس عندلیب اظهار داشت: این تشکل مردم نهاد به هیچ وجه کار سیاسی، اقتصادی و انتفاعی نخواهد کرد و انشاءا… با یاری خداوند و دلسوختگان نظام مقدس اسلامی در جهت رفع معضلات و مشکلات راهکارهای عملی و قابل اجراء ارائه خواهد کرد.
 
در ادامه حاج آقای مالک از پیشکسوتان جبهه و جنگ شهرستان اراک در خصوص نقش تأثیر گذار ایرالکو در هشت سال دفاع مقدس توضیحاتی ارائه کرد.
 
 در این نشست مهندس ابوالحسنی فرمانده سابق لشکر ۴۲ قدر و مهندس علیرضا احمدی معاونت بهره برداری، برنامه ریزی، توسعه و تحقیقات ایرالکو وجمعی از مهندسین و پیشکسوتان سپاه حضور داشتند.
 
در پایان نشست، مدعوین از کارگاه های تولیدی بازدید به عمل آوردند و مهندس احمدی توضیحات کاملی در خصوص فرآیند تولید در شرکت آلومینیوم ایران ارائه کرد.

منبع: می متالز
عناوین برگزیده