تاریخ: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۰۸
بازدید: ۳۶۱
کد خبر: ۱۲۳۴۳۶

معدن‌بوم تنها میزبان معدنی‌ها در اینوتکس 2020

می متالز - اینوتکس، نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری، امروز نهمین دوره خود را در حالی آغاز کرد که به دلیل شرایط بیماری کرونا این بار متفاوت از هر سال، بصورت مجازی برگزار می‌شود.
معدن‌بوم تنها میزبان معدنی‌ها در اینوتکس 2020

به گزارش می متالز، اینوتکس برخلاف نمایشگاه‌های مشابهی که صرفا عرضه و تبادل کالا را هدفگذاری کرده اند، بستری برای عرضه نوآوری و فناوری است، هدف این نمایشگاه تبادل دانش فنی و تکنولوژی و مشارکت میان شرکت‌ها و سرمایه‌گذاری روی طرح‌ها و استارتاپ‌هاست.

هرساله استارپ‌های زیادی در این نمایشگاه گردهم می‌آیند تا دیگران را با ایده‌های خود آشنا کنند.

اما بر خلاف سالیان گذشته که بخش معدن در این نمایشگاه حضور پررنگی نداشته است، معدن‌بوم امسال به عنوان "نماینده جریان نوآوری حوزه معدن و صنایع معدنی" در این نمایشگاه حضور دارد.

معدن بوم؛ شبکه نوآوری معادن و صنایع معدنی ایران با رویکرد طراحی و توسعه راهکارهای نوآورانه به خصوص در زمینه‌های دانش‌بنیان و با هدف حمایت از ایجاد پلتفرم‌های اقتصادی و کسب‌وکارهای نوپا در حوزه معدن و صنایع معدنی، یک مجموعه یکپارچه، چندوجهی، هدفمند، چابک و پیشرو را راه‌اندازی نموده و درحال توسعه آن است.

حوزه‌های فعالیت معدن‌بوم بدین شرح است:

  • آموزش و فرهنگ‌سازی در زمینه نوآوری در بخش معدن و صنایع وابسته کشور
  • شکل‌گیری استارت‌آپ‌های معدنی بر اساس مدل نوآوری باز در واحدهای معدنی
  • ارائه راه حل‌های نوآورانه برای بنگاه‌های معدنی
  • فراهم‌کردن بستر مناسب برای گردش آزاد استعداد، ایده و سرمایه در کسب‌وکارهای حوزه معدن و صنایع معدنی
  • توسعه زیست‌بوم نوآوری و کارآفرینی در بخش معدن و صنایع معدنی

 

معدن بوم که در طول فعالیت خود تلاش داشته با همگرایی و شبکه‌سازی میان نوآوران و صاحبان ایده، سرمایه و کسب و کار، بستر مناسبی برای طراحی راه‌حل‌های نوآورانه برای چالش‌های اولویت‌دار حال حاضر و آینده معادن و صنایع معدنی ایجاد شود، امسال با هدف گسترش تعاملات زیست بوم نوآوری حوزه معدن با سایر اجزای زیست بوم نوآوری در این نمایشگاه حضور پیدا کرده و مفتخر است به عنوان "تنها میزبان معدنی‌ها" در اینوتکس پذیرای علاقه مندان به حوزه کارآفرینی و نوآوری باشد.

شما می توانید از طریق لینک زیر وارد غرفه مجازی معدن‌بوم شوید و از طریق وب سایت و یا شبکه‌های اجتماعی با معدن‌بوم در ارتباط باشید.

غرفه مجازی معدن‌بوم

سایت معدن‌بوم

منبع: می متالز
عناوین برگزیده