تاریخ: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۱۹
بازدید: ۴۳۶
کد خبر: ۱۲۳۵۰۵
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
معاون سازمان صمت استان کرمان خبر داد:

کاهش قیمت سیمان

می متالز - معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان از کاهش قیمت سیمان خبر داد و بیان کرد: سیمان طی چند روز اخیر یک افزایش قیمت داشت که با ورود سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان کاهش قیمت سیمان را هم اکنون شاهد هستیم.
کاهش قیمت سیمان

به گزارش می متالز، "سینا خسروی" با اشاره به افزایش قیمت محصولات لبنی گفت: افزایش قیمت لبنیات در محصولات مختلف فرق می‌کند ضمن آنکه قیمت انواع محصولات لبنی در مرکز کشور تعیین می‌شود به ‌طوری‌که شرکت‌ها و واحدهای تولیدی با سازمان حمایت مصرف‌کنندگان در وزارت صمت وارد مذاکره می‌شوند و با ارائه مدارک و مستندات، موضوع افزایش قیمت را مطرح و از آنجا قیمت‌ها اعلام رسمی‌ می‌شود و استان‌ها هیچ‌گونه دخل و تصرفی در قیمت این محصولات ندارند حتی با وجود چند کارخانه لبنیاتی در استان کرمان وجود دارد ولی استان در قیمت‌های آنها هیچ دخالتی ندارد.

وی ادامه داد: قیمت محصولات لبنی با توجه به مصوبه سازمان حمایت از مصرف کنندگان افزایش قیمتی بین ۵ تا ۲۸ درصد را داشته است.

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان از کاهش قیمت سیمان خبر داد و بیان کرد: سیمان طی چند روز اخیر یک افزایش قیمت داشت که با ورود سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان کاهش قیمت سیمان را هم اکنون شاهد هستیم.

عناوین برگزیده