تاریخ: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۴۰
بازدید: ۳۸۹
کد خبر: ۱۲۳۵۱۱
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
بررسی وزن کیسه‌های این سیمان‌ساز در ۹ماهه بررسی شد:

افزایش ۶۳درصدی سودخالص "سشرق"

می متالز - شرکت از ابتدای سال مالی تا انتهای تیر ماه ۹۹ در مجموع مبلغ ۲،۷۸۶،۶۴۶ میلیون ریال فروش داشته است.
افزایش ۶۳درصدی سودخالص "سشرق"

سشرق

به گزارش می متالز، شرکت سیمان شرق در گزارش فعالیت ماهانه خود منتهی به ۳۱ تیر ماه سال ۹۹، در سایت کدال چنین بیان شده که این شرکت سیمانی مجموعا ۱۷۸.۳۵۷ تن تولید داشته و ۱۸۴.۰۳۷ تن از محصولات خود را به مبلغ ۳۷۱ میلیارد و ۸۵۹ میلیون ریال به فروش رسانده است.

سشرق

در این ماه بیشترین نرخ فروش را محصول سیمان با مبلغ ۲.۰۵۲.۷۵۰ ریال به همراه داشته و طبق همین گزارش ماهانه در خردادماه سال ۹۹، میزان فروش محصولات تولیدی "سشرق"، ۱۹۶.۶۱۹ تن بوده و درآمدی بالغ بر ۳۴۹ میلیارد و ۵۲۸ میلیون ریال را داشت که این شرکت در تیرماه ۹۹، با افزایش درآمد ۶ درصدی مواجه شده است.

سشرق

در صورت سود و زیان میاندوره‌ای ۹ ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه سال ۹۹ (حسابرسی نشده) شرکت شرق؛ سود خالص این شرکت ۶۶۶ میلیارد و ۷۴۲ میلیون ریال برآورد شده و سود پایه هر سهم در این دوره ۹ ماهه ۲۵۱ ریال ثبت شده که در مقایسه با گزارش ۹ ماهه سال ۹۸، با افزایش ۶۳ درصدی روبه‌رو شده است.

سشرق

سود خالص این دوره در مقایسه با گزارش میاندوره‌ای سال ۹۸، ۶۳ درصد افزایش داشته و میزان سرمایه ثبت شده در این دوره شرکت سیمان شرق ۲.۶۵۳.۵۶۰ میلیون ریال بوده است.

شرکت از ابتدای سال مالی تا انتهای تیر ماه ۹۹ در مجموع مبلغ ۲،۷۸۶،۶۴۶ میلیون ریال فروش داشته که نسبت به فروش شرکت در مدت مشابه سال ۹۸ رشد ۴۳ درصدی داشته است.

حال باید دید که روند افزایشی نرخ در سیمانی‌ها که اغلب سهامداران چشم‌انتظار آن هستند، می‌تواند مجوزهای کافی را اخذ کند یا خیر چراکه اغلب حقوقی‌های بزرگ بازار، درحال کوچ به سمت سیمانی‌ها هستند و شاید خبری برای این حوزه در راه باشد.

عناوین برگزیده