تاریخ: ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۲۱
بازدید: ۳۴۷
کد خبر: ۱۲۵۹۴۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در گزارش حسابرسی شده؛

سود هر سهم "ثعمرا" تغییری نداشت

می متالز - شرکت عمران و توسعه شاهد در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸ (حسابرسی شده)، به ازای هر سهم خود ۱۰۵ ریال کنار گذاشت که نسبت به گزارش حسابرسی نشده تغییری نداشته است.
سود هر سهم "ثعمرا" تغییری نداشت

به گزارش می متالز، شرکت عمران و توسعه شاهد با سرمایه یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۱۲ ماهه دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد.

شرکت عمران و توسعه شاهد در دوره یاد شده، مبلغ ۱۳۷ میلیارد و ۹۷ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۱۰۵ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۲۱ درصدی برخوردار است.

در گزارش حسابرسی شده شرکت عمران و توسعه شاهد نسبت به گزارش حسابرسی نشده، تغییری مشاهده نمی شود.

یادآوری می‌شود "ثعمرا" در دوره ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ (حسابرسی شده)، سود هر سهم را مبلغ ۸۷ ریال و سود خالص را ۱۱۲ میلیارد و ۷۳۸ میلیون ریال قید کرده است.

همچنین براساس این گزارش، شرکت عمران و توسعه شاهد تغییرات اطلاعات واقعی دوره منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ را به شرح زیر اعلام کرد:

افزایش هزینه های فروش، اداری و عمومی سال ۱۳۹۸ نسبت به سال قبل عمدتا به دلیل افزایش سطح دستمزدها بر اساس بخشنامه وزارت کار و عدم تسهیم به پروژه ها و دارایی ها است.

منبع: نبض بورس
عناوین برگزیده